Adventskalender maken 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 20:20

Momo94 schreef:
Geen zelf gemaakt, maar klinkt als een leuk idee voor op bokt. Adventskalender maken voor een andere bokker? :D

Dat gebeurd al! Er zijn een paar verschillende thema’s die via Bokt lopen.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 10:23

Dorus schreef:
Momo94 schreef:
Geen zelf gemaakt, maar klinkt als een leuk idee voor op bokt. Adventskalender maken voor een andere bokker? :D

Dat gebeurd al! Er zijn een paar verschillende thema’s die via Bokt lopen.

oh! die heb ik gemist, wist alleen de bookish adventskalender.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 22:29

Hier zijn we er ook helemaal klaar voor nu. Naast de gewone advents, is de gepersonaliseerde welke ik voor m’n zoon maakte ook klaar. Voorgaande jaren had ik zakjes ophangen aan een touw met ingepakte cadeautjes en dit jaar ben ik voor doosjes gegaan ipv zakjes aan een koord.

Ik heb dan nu doosjes en ingepakte cadeautjes voor hem. In de doosjes zitten elke dag chocolaatjes en in een enkeling een klein cadeautje. Het gros van de dagen zijn wel cadeautjes die niet in een doosje passen dus die staan overal en nergens op de dressoir ‘verstopt’/verspreid

Afbeelding

Niet alles is echt goed te zien nu, sommige dingen staan ook ergens achter, licht is niet top nu ook voor foto enz.

TurboDi

Re: Adventskalender maken 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-24 00:25

Oh wat super leuk allemaal! Hier hebben vriendin en ik vorige week de adventskalender uitgewisseld. Dan kan het feest morgen eindelijk echt beginnen *\%/*

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 09:54

Veel plezier allemaal vandaag met vakje 1! <|-