Of nou ja... Dat doe ik ook wel eens en dan gebeurt het wel dat je 's nachts gek droomt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paloedie schreef:Hier een Phillips wake-uplight en ben er al jaren tevreden over. Ook de zonsondergangfunctie gebruik ik regelmatig.
Ik heb wel het wekgeluid veranderd, de vogeltjes in de Philips maakten namelijk hetzelfde geluid als de vogeltjes buiten. De vogeltjes buiten begonnen afgelopen zomer alleen een uurtje eerder met zingen, en dan was ik dus wakker.
Paloedie schreef:Hier een Phillips wake-uplight en ben er al jaren tevreden over. Ook de zonsondergangfunctie gebruik ik regelmatig.
Ik heb wel het wekgeluid veranderd, de vogeltjes in de Philips maakten namelijk hetzelfde geluid als de vogeltjes buiten. De vogeltjes buiten begonnen afgelopen zomer alleen een uurtje eerder met zingen, en dan was ik dus wakker.
Ineke2 schreef:Mijn whatsapp meldingen staan 24/7 op stil. Ik kijk op mijn telefoon wanneer ik daar tijd voor heb en wens geen piepjes oid steeds te horen. En s’nachts ligt hij op zijn kop dus ook geen oplichtend venster.
Ik ben wel bereikbaar telefonisch voor noodgevallen.