Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Echt een leuk huis met veel potentie hoor
Zit de koelkast nu helemaal links naast de oven....? Zo ja dan is dat wel een eind lopen steeds vanuit de woonkamer.
pien_2010 schreef:Als ex renovatrice kan ik alleen maar heel enthousiast worden over je foto's. Want je hebt alles keurig "gestript" zoals wij dat noemden en van daaruit ga je weer opbouwen.
Je vb fotos geven een mooie indruk. Ik verwacht dat je een heel praktisch en fijn huis gaat krijgen.
Electriciteit vernieuwing is zo noodzakelijk. Doen jullie goed. Daar ben je de rest van je leven vanaf als je het nu goed doet en daar niet op gaat bezuinigingen.
Ik neem aan dat jullie plafonds/ en buitenmuren enz ook nog gaan isoleren?
Wij hebben dat wel gedaan en hebben zo'n comfortabel huis gekregen plus de gehoorigheid is weg.
Capriootje schreef:Even tijd voor een nieuwe update!
De elektricien was gestart met de aanleg van nieuwe kabels en centraal dozen overal. De gehele elektra in het huis was verouderd en aan elkaar geknoopt dus we hebben zelf alles eruit getrokken. Hij zal ook een nieuwe meterkast leveren en installeren![]()
De kamers boven zijn zo goed als gesloopt en 'klaar'. Het weekend erna plaatsen we gevel isolatie en gaan we beginnen met de plafonds opnieuw erin maken. Rachels + gips dus hier hebben we wel 2 weken totaal voor nodig gok ik.
De nieuwe badkamer
[ Afbeelding ]
Grote slaapkamer
[ Afbeelding ]
Kantoor/2e slaapkamer
[ Afbeelding ]
Oude badkamer. Hier komt het toilet en de wasmachine + droger in te staan
[ Afbeelding ]
Ook zijn we op pad geweest om te winkelen. Zowel keuken als badkamer is besteld![]()
Tegels enz zal ik nog even delen maar iig word het een inloop douche, bad onder het raam en een houten meubel. De vloer word beton gestort en gevlinderd tijdens het opdrogen dus hier komen geen tegels op in eerste instantie.
Wij nemen geen zwarte kranen maar geeft wel een idee.
[ Afbeelding ]
en de keuken
[ Afbeelding ]
Rintah schreef:Capriootje schreef:Even tijd voor een nieuwe update!
De elektricien was gestart met de aanleg van nieuwe kabels en centraal dozen overal. De gehele elektra in het huis was verouderd en aan elkaar geknoopt dus we hebben zelf alles eruit getrokken. Hij zal ook een nieuwe meterkast leveren en installeren![]()
De kamers boven zijn zo goed als gesloopt en 'klaar'. Het weekend erna plaatsen we gevel isolatie en gaan we beginnen met de plafonds opnieuw erin maken. Rachels + gips dus hier hebben we wel 2 weken totaal voor nodig gok ik.
De nieuwe badkamer
[ Afbeelding ]
Grote slaapkamer
[ Afbeelding ]
Kantoor/2e slaapkamer
[ Afbeelding ]
Oude badkamer. Hier komt het toilet en de wasmachine + droger in te staan
[ Afbeelding ]
Ook zijn we op pad geweest om te winkelen. Zowel keuken als badkamer is besteld![]()
Tegels enz zal ik nog even delen maar iig word het een inloop douche, bad onder het raam en een houten meubel. De vloer word beton gestort en gevlinderd tijdens het opdrogen dus hier komen geen tegels op in eerste instantie.
Wij nemen geen zwarte kranen maar geeft wel een idee.
[ Afbeelding ]
en de keuken
[ Afbeelding ]
Keuken is gaaf!
1 dingetje wat ik anders zou doen: het blad van het eiland door laten lopen aan zijkant. Geeft een stuk luxere uitstraling (vind ik iig)
Iets om over na te denken(of niet, als jij het niks vind)
[ Afbeelding ]
Dit idee dus
luuntje schreef:Jullie zijn flink bezig.
Mooie keuken gaat er komen.
Ik neem aan dat jullie meterkast ook veel zwaarder werk aan gaat kunnen, of niet?