Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wouterpaard schreef:Ik zou voor tegels kiezen. Ik heb sinds vorig jaar pvc en ik heb best spijt van deze keuze. Ja met vloerverwarming is het heerlijk maar er komen snel krassen op. En zwarte vegen van schoenen/ stoelpoten.
DuoPenotti schreef:Het vinyl in ons vorige huis had dat niet.
verbaasde ons dat toen we verhuisden en we na 8 jaar alles weg pakte er geen verkleuring of niets te zien was.
Onze klik pvc ven Gerflor doet dat wel, al na een paar uur zie je daar waar de poot van de tafel heeft gestaan.
Krasjes van echt vanalles, zelfs met de stofzuiger.
Zonnetje81 schreef:DuoPenotti schreef:Het vinyl in ons vorige huis had dat niet.
verbaasde ons dat toen we verhuisden en we na 8 jaar alles weg pakte er geen verkleuring of niets te zien was.
Onze klik pvc ven Gerflor doet dat wel, al na een paar uur zie je daar waar de poot van de tafel heeft gestaan.
Krasjes van echt vanalles, zelfs met de stofzuiger.
Waar ik ben gaan wonen wel dus zo zie je maar.
Jennyj01 schreef:Ik heb in mijn huidige woning pvc. Het is inderdaad stil, makkelijk schoon en stroef voor de hond. Het ligt er prachtig strak in. Maar……..ik blijf het “goedkoop” vinden. En dat is het vaak niet.
Kiwi_ schreef:smurffie schreef:Wij hebben pvc tegels, betonlook en zware kwaliteit.
Met 2 grote honden en 2 katten niks van krassen.
Geweldig makkelijk schoon houden, geen vies wordende voegen, top met de vloerverwarming.
Nooit meer anders
Mag ik vragen waar je je vloer vandaan hebt? Klinkt naar wat ik zoek