Sim only abonnement gek data verbruik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bowo

Re: Sim only abonnement gek data verbruik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 09:32

Je kunt trouwens op sommige telefoons ook een waarschuwing instellen voor als je op 1 dag meer gebruikt dan 10%(?) van je bundel. Is misschien ook prettig

Natasja22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-24 14:51

__Leonie schreef:
Nee 5GB gaat niet zo snel met bovenstaande dingen. Dat zie je meer bij streamen of automatisch updates.

Kijk vooral even in de onderstaande link. Om dit te voorkomen is het belangrijk dat WiFi assistentie uit staat. Ook staat daar meer info hoe je kan voorkomen dat je ICloud je data leegtrekt.
https://www.iculture.nl/gids/extreem-da ... omen-tips/

Ik heb de tips nagelopen en alles dat ik nog niet gedaan had van het lijstje met tips maar gelijk aangepast.
Hopelijk helpt het voor volgende maand om niet weer zo’n gek verbruik te krijgen. Handige tips.

Natasja22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-24 14:56

GabberGill schreef:
Ik heb dit een keer met simonly en mijn dochter gehad.

Slaapt op zolder, had iets op de achtergrond van de telefoon aanstaan en binnen een nacht had ik een rekening van 50 euro! Ik denk dat de WiFi even niet pakte.

Ik heb ze gebeld met weinig succes hoor. Enige wat ik kon achterhalen was wanneer het gebeurde en hoeveel verbruik er geweest was in die tijd.

Janken!!!!

€50 euro dan baal je helemaal!
Gelukkig is het bij mij nog maar 10 euro, maar als ik het een week langer niet door had gehad was de schade groter. Nu kan dat niet meer aangezien ik de functie aangezet heb dat als de data op is er alleen nog WiFi gebruikt kan worden.

Lien2

Re: Sim only abonnement gek data verbruik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 22:48

Automatische update naar ios18? Die is 16 september uitgekomen, dat is 8 dagen geleden.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 23:09

GabberGill schreef:
Ik heb dit een keer met simonly en mijn dochter gehad.

Slaapt op zolder, had iets op de achtergrond van de telefoon aanstaan en binnen een nacht had ik een rekening van 50 euro! Ik denk dat de WiFi even niet pakte.

Ik heb ze gebeld met weinig succes hoor. Enige wat ik kon achterhalen was wanneer het gebeurde en hoeveel verbruik er geweest was in die tijd.

Janken!!!!

Ook gehad met simpel
Nou zo simpel was het niet !