Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosje01 schreef:Ik ben al jaren klant nooit problemen met ze gehad zat vroeger bij ziggo en echt continu storingen en slechte wifi verbinding moest zelfs een versterker in de slaapkamer hangen en dat in een 2kamer woning… in dit geval ligt het ook niet aan odido, maar aan degene die de kabel naar binnen moet trekken. En dat is kpn die de opdracht moet doorvoeren naar volker wessels.
pmarena schreef:Ik vrees dat het niet bepaald zeldzaam is dat je horendol wordt als je een fiberglas aansluiting wilt. Hier is het bij niemand in de familie gewoon in 1 keer goed gegaan volgens mij
Veel afspraken dat er niemand op komt dagen. Dan ineens weer dat ze zeggen dat ze er waren op een dag waarop niks afgesproken was (maar wel thuis, niemand gezien). Naar elkaar verwijzen. Tig beloftes. En dan op een dag komt er ineens wel iemand.... die zich afvraagt wat die komt doen want zijn expertise is helemaal niet aan de beurt.
Het is 1 grote chaos bij die aanleg van dat hele netwerk
Je moet het treffen dat de dag komt dat er iemand komt die hoofdschuddend even flink rond gaat bellen, en nog wel wat materiaal in de bus heeft liggen om dat varkentje even te wassen
Berdien schreef:Dan ben ik denk ik de uitzonderingDe mannen die de kabel omhoog moesten leggen (appartement) waren qua communicatie een uitdaging maar het werkte direct en het is stabieler dan Ziggo. Ik ben heel tevreden
Betreft glasvezel van KPN met ook een abonnement bij KPN.
pmarena schreef:Hier was het juist een heel aardige, doortastende man van de KPN die eindelijk de zooi aan de praat gekregen heeft een paar jaar geleden. Ik denk dat de ellende juist is dat het allemaal zo versprokkeld is....
Als nou gewoon KPN alles deed zou alles in 1 computersysteem staan. Maar er zijn nu zoveel eilandjes bij betrokken... degene bij wie je een abonnement af wilt sluiten. KPN. Netbeheerder. Degene die het aanlegt. Die heeft weer allerlei onder-aannemers in dienst die allemaal 1 klein stukje moeten doen en dat moet dan ook nog een beetje op elkaar aansluiten en elkaar opvolgen en alles communiceert langs elkaar heen, niemand voelt zich echt verantwoordelijk voor het geheel of heeft zicht op het geheel.
En die gasten die daadwerkelijk langskomen weten al helemaal nergens wat vanaf, zijn vaak buitenlandse jongens / mannen die ook maar wat doen en ook maar moeten hopen dat wat op hun werkbonnetje staat, een beetje klopt. Ik zou er niet graag werken want de "sukkel" die bij de mensen thuis komt en zelf niks geregeld heeft maar ook maar gewoon gestuurd wordt, komt in de shïtzooi terecht en krijgt de geïrriteerde bewoners voor zijn neus