Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
trysteffy schreef:Hoi,
Ik wil toch even mijn verhaal kwijt…
Ik en mijn vriend wonen samen sinds dit jaar hij heeft sinds deze maand een nieuwe baan bij een ander vrachtwagenbedrijf..
en ik heb altijd gezegd tegen hem ik vind jou beroep gewoon enorm lastig heb ik veel moeite mee..
en nou zeker omdat ie heel veel van op verschillende tijdstippen thuis komt laatste moment afzegt voor het eten…
En nou voor een aantal nachten weg dat ie eerst vraag of ik het goed vond en ik aangeven heb voor nu nog even niet heb je nodig…
Zijn baas had eerste instantie ook gezegd zal alleen in het drukke seizoen nodig zijn als er 1 nachtje geslapen moet worden en nou was de drukte over per 1 september en dan nog toch…
Misschien komt het ook door omdat ik aantal mensen ken die slechte ervaringen heb meegekregen over de nieuwe werkgever dat hij de afspraken niet na komt ect.
En daar door dus ook totaal geen vertrouwen heb in zo’n iemand…
Ik zelf zit al een lange tijd niet goed in mijn vel er is heel veel gebeurd dit jaar tussen mijn ouders en mij dat we wel en geen contact hadden juni ging het even goed maar sinds 3 weken terug weer de bom gebarsten en sinds dien gaat het slechter met mij slaap al 1,5 maand niet goed en nou al 3 weken nauwelijks… ik krijg slaappillen van de huisarts wat totaal niet werken ik heb heel veel angsten door mijn hoofd heen wat gewoon niet wil stoppen ik loop veel te piekeren… ik ben zelf maar extra gaan werken zodat ik bezig blijf maar sinds afgelopen week begin ik te merken dat mijn angsten en pieker momenten ook op mijn werk komen…
Vandaag moet ik weer naar de huisarts om te bespreken voor andere medicatie en had dan gehoopt als ik het moet slikken dat mijn vriend gewoon thuis was… want ik ben gewoon enorm angstig ook over de nieuwe medicijnen die ik dan zal krijgen… mijn hoofd gaat helaas alle kanten op van stoppen met de relatie tussen mij en mijn vriend tot mijn paarden te verkopen omdat ik op dit moment geen zin en energie en plezier in heb ook al had ik dat altijd….
anjali schreef:Op een moment dat je je niet goed voelt moet je nooit ingrijpende niet terug te draaien beslissingen nemen. Dus niet je relatie verbreken en ook niet je paarden verkopen. Iemand in dit topic geeft de raad een hond te nemen- ik weet niet of je van honden houdt, of anders van katten, maar naar mijn ervaring kan dat een enorme steun en opkikker geven!
Goof schreef:Krijg je nou van de huisaets zomaar anti depressiva??? Die ga je toch niet zomaar slikken zeker?
En je gaat je collega vragen of hij het 'alsjeblieft, bij gods gratie, goed vindt dat jij een uurtje weg bent'??
Dikke vinger, je gaat gewoon. Je hebt gewoon recht op deze zorg voor jezelf.
Kom op, even voor jezelf opkomen!!
En laat je niet drogeren met een stapel pillen.