Origineel kraamkado gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Storm

Re: Origineel kraamkado gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 16:25

Mijn kinderen hebben beide bij de geboorte een stoeltje gekregen met hun naam erop. Ze zijn nu beide tiener maar de stoeltjes staan nog op de slaapkamers.

Gombal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 16:59

Ik heb m’n vriendin toen een brei pakket gegeven . Met een boekje voor baby kleertjes, pennen en wol in kleuren die ze mooi vind.
Ze vond dit echt ontzettend leuk. Heeft zelf sokjes en mutsje en trui gebreid , en die bewaard ze nu al een paar jaar

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 17:06

Hier ook een geboortestoeltje gegeven. Was super geslaagd!
Een gouden of zilveren armbandje met naam is ook erg leuk

Nado

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 17:16

Ik heb mijn zusje een eigen slaapliedje gegeven toen mijn nichtje geboren werd. Ik vind het nog steeds één van de bijzonderste cadeau’s die ik ooit gegeven heb: https://www.mijnslaapliedje.nl/

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 17:54

Stoeltjes met het geboortekaartje zijn inderdaad vaak wel leuk.

Ik maak zelf vaak een cadeautje: het geboorte kaartje op een serviessetje geschilderd. Dat wordt ook vaak wel enthousiast ontvangen.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 20:14

Ik geef aan mensen die dichtbij mij staan graag een houten meetlat met de naam van het kindje erop. Ooit zelf gekregen en we gebruiken hem nog steeds (mijn dochter is nu 7). Het is ontzettend leuk om te zien hoe ze door de jaren groeit en dat zo bij te houden.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 20:27

Wij hebben toen een spa uurtje voor ons kindje cadeau gekregen vonden we super leuk en origineel en kind genoot er enorm van. Hebben het daarna ook iemand cadeau gedaan ( wel van te voren even gepeild of ze dit leuk zouden vinden is toch redelijk aan de prijs, en jammer als ze het niet zouden gebruiken)

Stephanie_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 20:36

Voor de ouders een cadeaukaart van Thuisbezorgd of zelf gekookte maaltijden die ze alleen maar hoeven op te warmen. Het is heerlijk om even niet te denken aan eten klaarmaken in de kraamtijd.

Voor de kleine een "memorybox". Een mooie kist waarin je belangrijke, mooie aandenken kan stoppen, zoals eerste schoentjes, diploma's, enz.

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 23:15

Omdat dit topic op Leven zonder Paarden verplaats ik hem daarheen.

Angs1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 23:54

Ik maak zelf houten naamcirkels in verschillende thema's. Deze worden op mijn webshop ook vaak als kraamcadeau gekocht!

Afbeelding

Afbeelding

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-24 00:16

Een besteksetje met naam en geboortedatum.Ik heb het ook aan een Filipijnse collega van mijn man geven en later bij baby nr 2 ook naar Hun nieuwe woonplaats in Amerika gestuurd,vonden ze superleuk.

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-24 07:49

Het fijnste cadeau wat wij hebben gekregen bij de geboorte van onze kinderen was een hele fijne omslagdoek met naam erop. Die hebben we heel lang gebruikt. Deze doek had ook veel labels, dat vonden ze erg leuk toen ze ietsje ouder waren. Is heel veel mee gespeeld ook.

Ik vond het ook heel fijn dat ik van sommige mensen iets voor mijzelf kreeg. Daar kon ik echt van genieten. Een lekkere douchegel, een ontbijt op bed oid.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 03:15

Ik heb al een aantal keer een Klikkie foto abonnement van een jaar cadeau gedaan!

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 07:11

Ik heb voor al mijn vriendinnen die een baby (of een puppy) kregen een baby dekentje gehaakt. Bij sommigen kom ik ze nog tegen. Inmiddels van baby kamer naar hondenmand maar dat maakt mij niet uit.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 09:48

Leandra schreef:
Het fijnste cadeau wat wij hebben gekregen bij de geboorte van onze kinderen was een hele fijne omslagdoek met naam erop. Die hebben we heel lang gebruikt. Deze doek had ook veel labels, dat vonden ze erg leuk toen ze ietsje ouder waren. Is heel veel mee gespeeld ook.

Ik vond het ook heel fijn dat ik van sommige mensen iets voor mijzelf kreeg. Daar kon ik echt van genieten. Een lekkere douchegel, een ontbijt op bed oid.

Toevallig heb ik daar ook naar zitten kijken voor een collega. Ik ben nu toch uit gemak gegaan voor een voorleesboek.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 22:14

Ook leuk, een (voor)leesboek met de naam van het kindje. Heb ik bij mijn zoon ook gehad. De gever heeft hard gezocht omdat mijn zoon zijn naam niet veel voor komt, en dat gebaar vond ik zo mooi. Ik zal het boek nooit wegdoen.

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-24 11:48

Leuke ideetjes allemaal, bedankt daarvoor

Er is inmiddels een memory box met naam onderweg (moeders is afgelopen weekend bevallen) die wil ik vullen met wat praktische dingen voor moeder, nog een klein kadootje voor de kleine namens onze kinderen, en wat lekkers voor vader en moeder samen...

LvA1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 12:05

Een spaarvarkentje van Jannsies.nl! Gegeven aan veel mensen die dichtbij staan en nu ook gekregen voor onze dochter. Worden handgemaakt in stijl van het geboortekaartje, erg leuk!!