Welke video deurbel raden jullie aan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 06:10

Raya11 schreef:
daantjuhhh schreef:
Dat kan ik bij Eufy instellen

Oh fijn! Ik wil wel graag melding krijgen als er echt iemand voor de deur staat maar ik heb alleen een voortuin van 3 a 4 meter diep en dan begint de weg al gelijk, regelmatig auto's die geparkeerd worden langs mijn tuinhek en dat soort dingen dus als ik daar ook steeds meldingen van krijg word ik gek :P

Meldingen kun je inderdaad instellen, maar dan krijg je dus wel alle meldingen. Ik heb wel de straat zwart gemaakt (kan gewoon via hun) dus daar krijg ik geen meldingen van. Ook heb ik een tijd ingesteld vanaf en tot wanneer ik meldingen krijg. Om 12 uur in de middag krijg ik dus geen meldingen van beweging zeg maar. :)

Raya11

Re: Welke video deurbel raden jullie aan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-24 08:06

Super bedankt allemaal! Mijn vader heeft sinds kort ook een camera bij het huis ook een eufy. Hij liet me wat zien en ik vond het beeld al super scherp dus dat is top. Misschien koop ik wel gewoon een video deurbel met een losse camera er nog bij voor bijvoorbeeld achter het huis.
Lijkt me een goede keus die eufy. Moet alleen even wachten tot ik weer geld heb want het is een duur maandje :+

Nayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 08:12

Rawr schreef:
Eufy is het systeem waar ik hier ook naar zat te kijken dus erg fijn dat iedereen hier hun ervaringen deelt en er zo positief over is. :j

Shiloh schreef:
Hier ook een Google nest maar heb vreselijk spijt van inkopen in het hele Google gebeuren. Als ik opnieuw mocht kiezen ging ik voor iets anders.

Ik heb een extreem snel goed dekkend wifi netwerk door mijn hele huis. De deurbel hangt praktisch naast 1 van de mesh punten. En dat ding is TRAAG. Deurbel gaat met regelmaat pas een seconde of 10/20 te laat af. Als je verbinding wilt leggen dan duurt het soms minstens een halve minuut voordat je verbinding hebt. Dan is degene die voor de deur staat al lang weer weg.

We hebben wel van die Google speakers door het hele huis waar de deurbel dan op over gaat, wat in theorie handig is, maar in de praktijk dus altijd erg vertraagd is.
Exact dezelfde ervaringen hier. Behalve dat ik dan wel weer heel blij ben met het Google home gebeuren en vooral de Google Home Max speakers en de perfecte synchronisatie bij het afspelen via Spotify of gewoon de radio door het hele huis. Maar ook met de deurbel op 2 meter van de WiFi router en het snelste glasvezelpakket van KPN duurt het gevoelsmatig te lang tussen dat iemand op de bel drukt en dat de speakers op zacht gaan en melden dat er iemand voor de voordeur staat.

Ik heb ook Nest camera's en deurbel omdat ik al andere producten van Google had (en zo graaf je het gat al dieper en dieper en nu kom ik er nooit meer uit :') ), ik heb er wel spijt van dat ik hiervoor gegaan ben maar moet zeggen dat de vertraging bij mij niet zooo extreem is. Paar seconden maar. Laden van de camera's is wel wisselend maar over het algemeen vrij vlot. Zonder draad gaan ze wel altijd moeizamer.

Het ligt er natuurlijk heel erg aan wat je doel ermee is, maar je kunt maar 3 uur terugkijken zonder abonnement en dat vond ik toch wel echt veel te kort. Als er dan in de nacht iets zou gebeuren kun je het dus 's ochtends al niet meer terugkijken. Als je het vooral belangrijk vindt dat je kunt zien wie er voor de deur staat op het moment dat er aangebeld wordt is het minder relevant.

Deze week heeft mijn konijn het kabeltje van één van mijn Nest mini speakers doorgeknaagd en blijkbaar werken die alleen met een origineel kabeltje maaaar die kan je niet los kopen dus hoewel de speaker zelf nog prima is, is ie toch afgeschreven -O-

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 08:13

Bedankt voor het delen van de ervaringen dan gaan wij denk ook voor een eufy

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 08:22

Hier ook Eufy, zowel deurbel als camera's.

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 10:06

Vroeger de ring deurbel maar toch niet zo blij met de abonnementskosten.
Bij het nieuwe huis direct Eufy aangeschaft. En nu ook de gewone cameras van eufy.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 22:40

Mocht je geen haast hebben wacht dan even tot black friday of cyber monday, ik had hem toen €20 goedkoper.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 14:44

Ik schop dit topic even omhoog.

Ik wil graag een eufy deurbel kopen, maar welke accessoires heb je er echt bij nodig? Ik zie namelijk ook een pakket met chime en homebase.

Deze technofoob probeert te ontdekken wat het nut van alles is. Bokt weet vast raad..

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 15:01

Ik volg ook even. Ik zoek een video deurbel voor in mijn trimsalon (schuur achterin de tuin). Geen mogelijkheid tot bedraad, wel WiFi aanwezig, maar signaal is niet altijd even sterk.
Geen idee welke merk/ type of wat ik precies nodig heb.,...

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 16:25

jiehaaa schreef:

Ik wil graag een eufy deurbel kopen, maar welke accessoires heb je er echt bij nodig? Ik zie namelijk ook een pakket met chime en homebase.

Deze technofoob probeert te ontdekken wat het nut van alles is. Bokt weet vast raad..

een chime heb je alleen nodig als je nog een extra fysieke bel in je huis wil hebben.

In principe is de deurbel en homebase voldoende,

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 16:59

Hier ook een Eufy en die bevalt prima!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 17:13

Haha, ik heb al een tijdje de eufy op mijn verlanglijstje staan, mijn vriend heeft die ook en raadde hem aan (mede ivm geen verplicht abonnement bijv). Door dit topic heb ik hem maar gewoon besteld *\o/*

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 18:50

ingvdh schreef:
jiehaaa schreef:

een chime heb je alleen nodig als je nog een extra fysieke bel in je huis wil hebben.

In principe is de deurbel en homebase voldoende,

Dank je wel!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 19:47

Hier ook gewoon de bel en home base.

Bevalt nog steeds prima.

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 23:53

Hier toen een pakket met home ,bel, chime.

Homebase maakt lawaai genoeg :')

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 13:55

wat is een chime?

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 13:59

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 13:59

Marie111 schreef:
wat is een chime?

o, een gong dus

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 23:15

Marie111 schreef: