Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
roosje78 schreef:Woh, wat een leuke input al!
Een tegoedbon wil de directeur niet, dus die optie valt al af.
Jullie andere ideeën ga ik nakijken!
germie schreef:mylittlejoy schreef:Wij hebben vorig jaar zelf een soort van winter-relax pakket samengesteld met verschillende producten. De grootste hit hierin was een hoodie deken:
https://www.bol.com/nl/nl/p/hoodie-deke ... ssQAvD_BwE
Al onze personeelsleden waren hier blij mee en er waren zelfs nog een aantal die vroegen er misschien nog hoodies over waren. Zelf heb ik hier ook praktisch gezien in overwinterd.
Dus ook met zoiets maak je niet iedereen blij. Bruikbaar kan ik het dus ook niet noemen. Dan is een gewone plaid nog beter, die gaat bij mij op zolder en zal ooit gebruikt worden.
_Mar3 schreef:Poeh poeh wat zijn sommigen kritisch hier. Ik ben gewoon blij en dankbaar dat ik een pakket krijg. Sommige producten vind ik leuk, andere dingen niet en die geef ik weg.
Dingen die ik leuk vind zijn bijvoorbeeld:
Een rugzak van goede kwaliteit
Een thermosfles
Een fleece kleed
Wijn
Kaarsen
Autumnn schreef:En gewoon lekker dikke (geitenwollen)sokken? Heb ik ooit eens gehad en ben er super blij mee
germie schreef:mylittlejoy schreef:Wij hebben vorig jaar zelf een soort van winter-relax pakket samengesteld met verschillende producten. De grootste hit hierin was een hoodie deken:
https://www.bol.com/nl/nl/p/hoodie-deke ... ssQAvD_BwE
Al onze personeelsleden waren hier blij mee en er waren zelfs nog een aantal die vroegen er misschien nog hoodies over waren. Zelf heb ik hier ook praktisch gezien in overwinterd.
Was het werkelijk 'al'? Want ik zou hier niet warm van worden zeg maar. Dit ging bij mij op marktplaats in de hoop er nog 7,50 euro voor te vangen.
Dus ook met zoiets maak je niet iedereen blij. Bruikbaar kan ik het dus ook niet noemen. Dan is een gewone plaid nog beter, die gaat bij mij op zolder en zal ooit gebruikt worden.
Het is gewoon erg moeilijk met produkten. Geef dus zeker de keuze om alleen voor levensmiddelen te gaan.
En voor mij is pasta pasta, ik vind er weinig smaakverschil in zitten tussen de verschillende merken. De saus en eventueel het vlees maken de smaak vind ik.
Als je besluit om voor glutenvrije pasta te gaan, dan zullen sommigen het waarschijnlijk ook niet eten. Ik heb in 2020 enkele dozen vol glutenvrije pasta gekregen van een instelling met dezelfde functie als de voedselbank. Zij hadden dit gekregen van de fabrikant, Bonduelle, maar de mensen wilden het niet hebben. Dus zelfs minima zijn kritisch is wat ik er mee wilde zeggen. Ik heb een groot deel doorgegeven aan mensen met glutenallergie en zelf ook wat gehouden. De laatste doosjes zijn binnenkort op. Het is zeker niet smerig of vies, alleen wat droger.
En ik heb ook een keer van iemand die bij doe voedselbank loopt een fles frambozenranja gekregen. Dat was het verkeerde merk.
Dus met voedsel ga je ook niet iedereen gelukkig maken, maar ik denk dat het aardig neutraal is.
Shiloh schreef:Een egel huisje om in het voorjaar in de tuin te zetten.
De egel heeft het zwaar!
Ik heb een jaar een super fijne deken gekregen. Die gebruik ik nog steeds. Super zacht en warm. Iedereen kan toch wel een schone zachte deken gebruiken? Maar dan wel een goede, dikke, zachte. Niet zo’n flonzig fleece dekentje.
Aight schreef:Autumnn schreef:En gewoon lekker dikke (geitenwollen)sokken? Heb ik ooit eens gehad en ben er super blij mee
Goede kwaliteit (merino)wollen sokken! Leuk idee!
Het blijft moeilijk om iets te vinden wat iedereen leuk zou vinden. Dat blijkt maar weer uit hierboven, pfff ik zou niet weten wat ik met een bon voor de scapino of bristol zou moetenZeker voor het budget van TS
Dit zou ik zelf leuk vinden:
- champignonkweek set dat het doet op koffiegruis (bijv. van werk)
- iets van olijvenhout (plankje of opscheplepels)
- gerecyclede koffiebeker gemaakt van koffieprut
- een gegraveerde kurkentrekker (met naam van de werknemer, niet het bedrijf)
- fles alcoholvrije drank (gimber of alcoholvrije gin etc) met fever tree flesjes
- bloembollen of groente/fruit zaadjes voor in het voorjaar
- een plant
Aight schreef:Autumnn schreef:En gewoon lekker dikke (geitenwollen)sokken? Heb ik ooit eens gehad en ben er super blij mee
Goede kwaliteit (merino)wollen sokken! Leuk idee!
Het blijft moeilijk om iets te vinden wat iedereen leuk zou vinden. Dat blijkt maar weer uit hierboven, pfff ik zou niet weten wat ik met een bon voor de scapino of bristol zou moetenZeker voor het budget van TS
Dit zou ik zelf leuk vinden:
- champignonkweek set dat het doet op koffiegruis (bijv. van werk)
- iets van olijvenhout (plankje of opscheplepels)
- gerecyclede koffiebeker gemaakt van koffieprut
- een gegraveerde kurkentrekker (met naam van de werknemer, niet het bedrijf)
- fles alcoholvrije drank (gimber of alcoholvrije gin etc) met fever tree flesjes
- bloembollen of groente/fruit zaadjes voor in het voorjaar
- een plant
mylittlejoy schreef:germie schreef:Was het werkelijk 'al'? Want ik zou hier niet warm van worden zeg maar. Dit ging bij mij op marktplaats in de hoop er nog 7,50 euro voor te vangen.
Ja, al. Maar wij zijn niet met z'n 50en, dus dat zal meespelen. Maar waarom gelijk zo negatief met 'voor 7,50 op MP' en 'niet bruikbaar'? Wij hadden juist een pakket samengesteld gericht op onze mensen, waar ons personeel blij van werd. Het is die persoonlijke instelling - die bij een kleiner bedrijf mogelijk is - wat juist de waardering oplevert.
Daarnaast denken wij wel over meer zaken anders van elkaar.