Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KikiCelinevs schreef:Ik koop zelf vaak mijn zomerjurkjes bij Cotton Club en Abercrombie. Het is natuurlijk maar net wat je smaak is maar ik vind ze altijd top en ze zitten lekker. Misschien is het een idee dat je op pinterest zoekt wat voor soort jurkjes je leuk vindt zodat je weet waar je naar moet zoeken.
Tink89 schreef:Heel erg afhankelijk van je figuur, wat je leuk vindt, hoe bloot je wilt dat het is etc. Maar als je van simpel en comfi houdt, staat zoiets bijv bijna iedereen:
https://www.zalando.nl/anna-field-jerse ... BIQAvD_BwE
https://www.zalando.nl/anna-field-jerse ... 28QAvD_BwE
Je kunt ook eens kijken in de sale van topvintage.
Tink89 schreef:tengeltje11 schreef:Kijk eens op topvintage. Daar hebben ze ook het type jurken die je deelde en die zijn wel betrouwbaar.
Jep! En fijne kwaliteit ook en een heel leuke winkel in Kerkrade. Maar da's voor het overgrote deel van NL heel ver weg :-D
Binoche schreef:Al op zalando gekeken? Als je zoekt onder de zomerkleedjes, en dan flared selecteert onder pasvorm kom je veel leuke kleedjes tegen, zowel voor overdag, s avond als op het strand (afhankelijk van waar je op vakantie gaat natuurlijk). Gratis kunnen retourneren is ook een groot voordeel
https://www.zalando.be/zomerjurken/?shape=flared
Shiloh schreef:Ik ben ook geen jurken drager maar ben deze zomer goed geslaagd bij bonprix. Ik vind de jurkjes daar een hele nette prijs/kwaliteit verhouding hebben. Jurkjes waren daar gemiddeld zo’n 35/40 euro en zijn gewoon van een degelijke kwaliteit stof. Keuze is reuze.
Ik had juist helemaal geen trek in een fysieke winkel. Ik voel me dan opgelaten. Ik heb gewoon een stuk of 10 hele diverse jurkjes laten komen. Thuis op mijn gemak gepast. Geen gehannes in zo’n hokje en dan nog eruit moet stappen en publique. Nope, gewoon thuis in de comfort zone. Filmpjes gemaakt en advies van familie gevraagd. Uiteindelijk er 3 gehouden en de rest terug.
Radiostilte schreef:Ik weet niet zo goed waar je heen gaat op vakantie en hoe warm het daar is. Maar ik neem persoonlijk het liefst katoenen jurkjes mee, andere stoffen vind ik toch vaak te warm. Ik haal ze alleen altijd overal en nergens vandaan H&M, only en veel op zalando. Als je inderdaad een beetje weet wat voor model wat voor je is, is het wat makkelijker zoeken.
Retjethorse schreef:Toch even een snelle update: ik heb 4 kleedjes bij jurkjes.com besteld.
Vooral voor deze gekozen omdat ze snel leveren en ik zondag op verlof vertrek. Hoezo uitstelgedrag...
Maar ze zijn vandaag al toegekomen, passen goed, dus ik ben echt super blij!![]()
Iedereen ook enorm bedankt voor het meedenken!
Sky_As schreef:Ik kijk zelf regelmatig op Shein. En het voordeel daar: vaak zetten mensen bij de revieuws foto's van zichzelf erop, dus dan kun je gelijk zien welke kleding een beetje afkleed/ op de juiste plekken accentueert, of welke je op een rollade doet lijken.....
Suzanne F. schreef:Ik kijk ook altijd de foto’s van de reviews. Daar zie je heel goed of het een mooi model is of goede stof. Ik heb heel vaak dat ik die foto’s zie en denk: oh jeetje nee dat is hem niet. Terwijl de advertentiefoto super lijkt. Je kan op de reviewfotos ook goed zien hoe de maat valt. Dan denk ik: oh maar maatje ruimer bestellen zo te zien als dit een M is.
Maar over het algemeen is SHEIN wel wat mindere kwaliteit. Maar ook de helft van de prijs dus ja.