Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selina schreef:Ik heb ook nog geen volwassene op zo’n fat bike gezien.
Selina schreef:Ik heb ook nog geen volwassene op zo’n fat bike gezien. Het zijn allemaal tieners. Ik vind ze ook doodeng.
Toen ik 16 was kreeg ik nog niet eens een nieuwe gewone fiets. Laat staan een fat bike van €1000. Mocht ik willen.
Nielojram schreef:Is de fatbike een beetje de Gilera Citta van deze tijd?
Dat was ook zo'n tokkie-fiets..
Tiggs schreef:Haha ja, maar vooral voor nieuw geld!
Nielojram schreef:Nielojram schreef:Is de fatbike een beetje de Gilera Citta van deze tijd?
Dat was ook zo'n tokkie-fiets..Tiggs schreef:Haha ja, maar vooral voor nieuw geld!
Dat geldt nu toch ook?
Mensen die opeens meer geld verdienen, geen horizon kunnen zien, en dus alles uitgeven aan wat men nú van ze vindt? (Buitenkant is alles, want dat bepaald..)
ChristaMoor schreef:de ellende is dan alleen dat het voor de normale fietser met een elektrische fiets, dan zeer waarschijnlijk ook helmplicht wordt omdat het dan door de "iilegalen" voor de gehele groep verpest wordt.
Nielojram schreef:Is de fatbike een beetje de Gilera Citta van deze tijd?
Dat was ook zo'n tokkie-fiets..
ChristaMoor schreef:de ellende is dan alleen dat het voor de normale fietser met een elektrische fiets, dan zeer waarschijnlijk ook helmplicht wordt omdat het dan door de "iilegalen" voor de gehele groep verpest wordt.
Cioccolato schreef:Volgens mij fietsen er nog maar weinig mensen überhaupt op een gewone fiets en is het grote deel elektrisch.
Ik zie niet mega veel fatbikes gelukkig.