Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sokje_6 schreef:Goh, dan heb ik misschien een productiefout te pakken ofzo. Mijne zien er echt niet uit en zijn net een jaar oud. Ik heb Midnight, trouwens, weet niet of dat nog scheelt.
Sokje_6 schreef:Sorry ik kijk verkeerd, ik heb de Pure Blauw. Inderdaad zo'n kek kleurensetje...Mooi oliebol.
kosseh schreef:Ik lees even mee. Sinds kort heb ik ook een inductie plaat.
Pannen heb ik nu de BK conical+. Daar ook lang op gekookt bij m' ouders (op gas). Nu voormezelf ook een setje gekocht, want ze bevielen altijd goed. Nu de paar keer dat ik ze op inductie gebruikt heb ook goed bevallen.
Ik zoek alleen nog koekenpannen (20, 24 en 26/28cm) en een hapjes pan. Het liefts in de zelfde stijl.
Ik kijk naar RVS, zonder antiaanbaklaag. Maar twijfel toch een beetje, ik ben (nog) geen kookwonder.
Wat is er veel keus!!
superpony schreef:Ik had een pannenset van iets van 20jr oud van de Blokker en een pannenset van 10jr van BK. Beiden doen het gewoon goed.
Veel bakpannen weggegooid. 1 duurdere had ik netjes gehouden en die doet het goed. Bij Ikea gekeken en daar een wokpan en kleine bakpan meegenomen, maar die zijn niet best.
Nu laatst 2 bij de Lidl meegepakt en die doen het aardig en blijven ook mooier. Betere bodem dan die van Ikea.
Alleen mn grill pan doet het helaas niet op inductie.
Heb zelfs een oude emaille soeppan en die doet het ook gewoon.
appiesjappie schreef:_Carien schreef:Le Creuset en Fissler, we doen er al heel lang mee en is de aankoop echt waard. We koken wel met onderzetters ( Blokker) om onze inductieplaat netjes te houden.
Ohw dat is ook een goede tip. Verwarmd het dan nog wel goed? Zijn er meer mensen die dat gebruiken?