Als student de allergoedkoopste matras van Ikea gekocht, al heel snel kuilen, maar toen kwamen ze hem gratis omruilen want dat mocht niet kunnen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mellow schreef:Hier een Ikea pocketvering matras.
Bevalt uitstekend.
Ook traag/koudschuim matras gehad, dat vonden wij vreselijk...
Zit dus ook verschil in soort. Ik zou nooit meer voor koud/traagschuim kiezen.
Doubtless schreef:Ik heb een paar Ikea matrassen gehad en dat vond ik toen prima. Nu heb ik een Swiss Sense matras en dat bevalt 1000x beter. Ik weet niet hoeveel comfort je gewend bent, maar dat zou ik wel mee laten wegen in je keuze
dalena schreef:In het weggeeftopic wordt nu een ikea matras aangeboden voor wie wilwel heel toevallig haha
8nnemiek schreef:Ik heb een tijdje een Ikea matras gehad, maar daar kreeg ik flinke rugklachten van. Dat was wel een goedkoper model.
Ik wil me binnenkort een van de Lidl bestellen, die schijnen ook erg goed te zijn, en niet duur.
Nielojram schreef:8nnemiek schreef:Ik heb een tijdje een Ikea matras gehad, maar daar kreeg ik flinke rugklachten van. Dat was wel een goedkoper model.
Ik wil me binnenkort een van de Lidl bestellen, die schijnen ook erg goed te zijn, en niet duur.
Als je in het segment goedkoop zoekt, zal je bij de lidl een zelfde soort matras kopen. Zoveel verschil zit er echt niet in.
Gigixponys schreef:Ik ben niet tevreden over mijn ikea matras. Heel snel een kuil erin, in minder als 2 jaar. Heb hem wel nog altijd, maar heb nu elke keer rugpijn als ik langer slaap. Was aan het twijfelen voor de Emma, omdat ik daar zoveel goeds over hoor, maar vond die ook wat hard aanvoelen..