Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau schreef:Rocamor schreef:Ik snap dat je je ei kwijt moet en wilt. Zit er helemaal geen kans meer in dat jullie samen kunnen blijven als jij hulp krijgt?
Dat je je bedrogen voelt door je vriendin vind ik oneerlijk. Jij bedroog jouw man, verwacht van een derde dat ze een groot geheim voor zich houdt. Dat grote geheim dat jij niet voor je zelf wilde of kon houden. Maar jouw vriendin ziet dus ook jouw man (wel) en moest dus schijnheilig haar mond dichthouden of jouw bedrog. Ik vind dat beste egoistisch, jij bent het even kwijt naar een vriendin en zij zit met jouw geheim.
Daar heb je wel een goed punt. Ik zou het nu ik helder nadenk ook heel anders aanpakken. Ik heb gewoon hulp nodig ben na zo veel gebeurtenissen in een diep dal geraakt. Iedereen zag mij langzaam afglijden en probeerde mij te waarschuwen dat ik met de verkeerde mensen om ging. En dat zie ik nu ik de deksel op de neus heb gehad ook zelf in. Baal gewoon dat het zo is gelopen.
Rocamor schreef:Ik snap dat je je ei kwijt moet en wilt. Zit er helemaal geen kans meer in dat jullie samen kunnen blijven als jij hulp krijgt?
Dat je je bedrogen voelt door je vriendin vind ik oneerlijk. Jij bedroog jouw man, verwacht van een derde dat ze een groot geheim voor zich houdt. Dat grote geheim dat jij niet voor je zelf wilde of kon houden. Maar jouw vriendin ziet dus ook jouw man (wel) en moest dus schijnheilig haar mond dichthouden over jouw bedrog. Ik vind dat best egoistisch; jij bent het even kwijt / draagt het niet in je eentje en zij zit met jouw geheim.
Edit; eens met Meggiemeg's laatste zinnen. Ik heb met een gokverslaafde van doen gehad.
tita schreef:Ik vind er nogal wat van maar ik reageer altijd anders dus in dit geval vind ik het niet fair van je vriendin.
Ik vind dit echt een nare streek ze zou er voor jou moeten zijn en met jou praten, en dan met jouw toestemming eventueel je man benaderen.
Nu denk ik alleen maar is die vriendin niet gewoon op je man uit.
Ik hoop dat jullie hier samen gaan uitkomen en dat jij de drugs kan laten schieten want voor je het weet zit je nog dieper in Die oliebol MDMA GHB blijf er vanaf
Cayenne schreef:TS, wat de oorzaak ook is, je hebt hulp nodig.
Je zit duidelijk met jezelf en het leven in de knoop. Je hoeft dat niet alleen op te lossen, maar je moet wel zelf de eerste stappen zetten.
Maak een afspraak bij de huisarts en vertel hem alles. Hij kan je doorverwijzen naar de juiste instanties om je leven weer op de rit te krijgen.
tita schreef:Dat staat er los van, haar vriendin. Hun geheim
Dat hadden ze samen moeten bespreken.
Ze gaf altijd een ultimatum kunnen stellen
Ik heb geen sympathie voor die vriendin en ik kan niks zeggen over hun relatie van alle betrokkenen
Kijk nu enkel naar verraad van haar vriendin ongeacht wat er gebeurd is
Urbanus schreef:Ik zou al nooit kunnen zijn met iemand die mij verbiedt om drugs te gebruiken en ik snap best dat je er dan voor kiest om te liegen. Natuurlijk is liegen niet goed, maar ik vind verbieden zo kinderachtig.
Waarom heeft je beste vriendin het verteld aan hem? Maakte ze zich zorgen of heeft ze je een hak willen zetten?
Ik denk dat deze relatie sowieso niet zo gezond was, dus misschien maar beter dat je een frisse start kunt maken, dan komen leuke mensen vanzelf naar je toe.
capopjekop schreef:Je oordeelt anders zelf ook heel hard richting die vriendin anjali
Urbanus schreef:Ik zou al nooit kunnen zijn met iemand die mij verbiedt om drugs te gebruiken en ik snap best dat je er dan voor kiest om te liegen. Natuurlijk is liegen niet goed, maar ik vind verbieden zo kinderachtig.
Waarom heeft je beste vriendin het verteld aan hem? Maakte ze zich zorgen of heeft ze je een hak willen zetten?