Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amber_anne schreef:Je wilt eigenlijk zelf graag naar Frankrijk maar zou de proclamatie bijwonen om andere blij te maken
Dan zou ik voor mezelf kiezen en op vakantie gaan
Goof schreef:Teleurstellen? Doei.
Je hebt mensen trots gemaakt door je opleiding af te ronden en een diploma te halen. Top
Waidida schreef:Goof schreef:Teleurstellen? Doei.
Je hebt mensen trots gemaakt door je opleiding af te ronden en een diploma te halen. Top
Ze zijn zeker wel trots, maar ik weet dat mijn moeder teleurgesteld zou zijn als ik het niet deed, net als mijn 2 vrienden die mee afstuderen. Maar als ik vertrek op het weekend weet ik dat mijn vader zich erg schuldig zal voelen omdat het ongeïnteresseerd over komt als hij er niet bij is.
Waidida schreef:Ik wil gewoon echt vermijden dat ik op een van de twee locaties sta en denk: oliebol, ik heb de foute keuze gemaakt.
Skessa_ schreef:Ik heb dan weer helemaal niks met familie weekenden, dus voor mij zou het ideaal zijn om er onder uit te komen![]()
Ik weet niet hoe ver het is, maar als je echt echt heel graag wil dan zou ik vrijdag en zaterdag met je familie mee gaan en zaterdag avond of zondag ochtend terug rijden. Jammer dan van het extra benzine geld, maar dan heb je wel allebei