Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leo schreef:Wisselt heel erg. We appen boodschappenlijstjes naar elkaar
En inderdaad als we naar huis vertrekken of als het iets later wordt als anders bijv. En soms overdag als er iets leuks is, of een fotootje ofzo.
Eleeke schreef:Doen jullie dat appen al heel lang, en is het sinds kort dat hij het controlerend vindt terwijl hij dat vroeger nooit vond?
Dan vind ik het namelijk een alarmbel.
Sky_As schreef:Ik ben vooral ook heel benieuwd hoe lang je bij elkaar bent.
Want als je dit aan het begin van onze relatie had gevraagd, had ik waarschijnlijk gezegd: 5 tot 10 keer per dag (o wacht, toen was er nog geen eens app...haha toen waren het nog smsjes).
Vraag je het nu, dan is het antwoord een enkele keer per week.
(En dat is dan omdat hij de telefoon niet op neemt en ik wil weten hoe laat hij thuis is voor het werk, of om een foto van de kleine door te sturen).
fleurtjeuh schreef:Mijn vriend en ik appen de hele dag door
Ik laat altijd even weten dat ik veilig op mn werk ben aangekomen, en verder hebben we het over vanalles en nog wat. En als ik weer onderweg naar huis ga deel ik mijn locatie, zodat hij zich geen zorgen te maken als het druk is op de weg en het langer duurt.
Hij heeft vrij veel angst en stress rondom het verkeer(vooral dat ik zou verongelukken) en op deze manier heeft hij dat niet. Kleine moeite, groot plezier zegmaar
Verder hebben we het door de dag heen over alles. Hoe we ons voelen, wat zijn we aan het doen, wat zijn de plannen vandaag, wat eten we vanavond, heb je zus of zo gelezen op nu.nl
We wonen al enkele jaren samen maar raken niet uitgepraat