Gezocht: unieke uitjes voor 2?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sky_As

Re: Gezocht: unieke uitjes voor 2?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 10:19

ik kan het enkel omschrijven als dat je in allemaal kleine ruimtes terecht komt waar je van alles kan zien....maar ik heb blijkbaar buitenramen nodig om te kunnen functioneren, want alles in mij riep: ik MOET hier weg.....dus ik was erg blij dat ik snel de uitgang had gevonden. Het is een soort van doolhof, met allemaal ruimtes waar van alles te zien is.

Maar wellicht dat mensen die er langer verbleven zijn er meer over kunnen vertellen zonder gelijk alles prijs te geven....

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 10:35

Ik was er ook heel snel uit, niet claustrofobisch maar het kon me gewoon echt niet interesseren. Vond het ook een beetje viezig want volgens mij kunnen ze die ruimtes nooit degelijk schoonmaken. Ik vond het ook heel jammer dat het een ervaring is die je alleen moet doen.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 10:38

Dank voor de uitleg! Dat klinkt niet als iets waar ik blij van word, dan vond ik de "Wunderkammers" in het Haagse kunstmuseum leuker, die kan je gewoon bekijken zonder dat je hoeft te kruipen of te bukken :7

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 10:57

Captain schreef:
Ik was er ook heel snel uit, niet claustrofobisch maar het kon me gewoon echt niet interesseren. Vond het ook een beetje viezig want volgens mij kunnen ze die ruimtes nooit degelijk schoonmaken. Ik vond het ook heel jammer dat het een ervaring is die je alleen moet doen.

Mijn vriendin en ik hebben hem niet alleen gedaan :+ hebben onder aan de glijbaan op elkaar gewacht en konden zo samen. Ze zeggen dat dat niet de bedoeling is maar wij vonden het zo leuker.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 11:39

xPabloBokt schreef:
Captain schreef:

Mijn vriendin en ik hebben hem niet alleen gedaan :+ hebben onder aan de glijbaan op elkaar gewacht en konden zo samen. Ze zeggen dat dat niet de bedoeling is maar wij vonden het zo leuker.

Dat leek mij ook, en toen ik mijn man tegen kwam wilde ik ook samen verder maar hij vond het 'dé ervaring' dat het alleen moest dus toen ben ik er maar uit gegaan en heb ik een half uur gewacht. _O-

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 12:14