Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
veneri schreef:Nee, want daar hoeft nauwelijks iets in gewijzigd te worden. Benodigde aanpassing voor een vaatwasaansluiting kunnen we zelf doen.
Tieme schreef:verootjoo schreef:Ik zou in een huurwoning nooit een eigen keuken plaatsen.
Dat kost met gemak 10.000€ en dan is het niet eens je eigen huis…
Sommige mensen zijn afhankelijk van een huurhuis en blijven er echt jaren wonen. Waarom zou je dan niet zelf een keuken plaatsen? Moet je dan jaren tegen een standaard woningbouwkeuken aan gaan zitten kijken die totaal je smaak niet is?
En een nieuwe keuken hoeft echt geen 10.000 euro te kosten...
Mensen vonden het echt idioot dat ik in m'n huurhuis tegels liet leggen en vorig jaar airco heb laten plaatsen. Want:" het is een huurhuis dus daar moet je geen geld in gaan steken. Dat is zonde van het geld, dom enz"..
Ik ben van plan hier jaren te gaan wonen en wil dan niet in de hitte zitten en wil een vloer hebben die ik mooi en praktisch vind. Ja het heeft me geld gekost maar het vergroot wel m'n woongenot.
prulletje schreef:In Duitsland, waar ik woon, is het heel normaal dat de keuken niet bij een huurwoning zit. Wij hebben een tweedehands keuken gekocht en een bedrijf ingehuurd voor het uitbouwen, vervoeren en inbouwen. Zou het zo weer doen, waren voor rond de €1500,- klaar in totaal, prima keuken naar onze smaak.
BeFunny schreef:Voor 3500 heb je al goede complete keukens incl apparatuur en montage. Soms zelfs voor minder. Wel recht maar het kan wel.
BeFunny schreef:Voor 3500 heb je al goede complete keukens incl apparatuur en montage. Soms zelfs voor minder. Wel recht maar het kan wel.
Kirrietje schreef:BeFunny schreef:Voor 3500 heb je al goede complete keukens incl apparatuur en montage. Soms zelfs voor minder. Wel recht maar het kan wel.
Ik heb keukens verkocht en moet wel zeggen dat ik dit heel knap vind![]()
Ook voor een rechte opstelling, alles kunststof en goedkoop apparatuur kwam je nog op 5000/6000 inc montage. En dan was het dus een kleine keuken. Prijzen schieten de pan uit tegenwoordig...
BeFunny schreef:Ik heb voorheen nooit een duurdere keukens gehad. En altijd een goede keuken.
Ook bij Ikea hebben ze prima kwaliteit. Voor niet van die belachelijke prijzen.