Bokkers op TV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 19:33

ja heeeeeel lang geleden op tv drenthe. Was iets van moters in zo'n dorpje, ik weet het niet meer precies. En een keer met het EK dressuur, (geloof EK) met mijn te grote anky pet op! En een keer in een flits met de TT, dat zie je ook alleen als het je het weet. Beeldje voor beeldje.
Maareh kammer genoeg nog nooit een intervieuw met mij ofzo.

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 19:35

ik volgens mij nog nooit....
ben er blij om ook Haha!

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 15:25

ik ben ook op de tv geweest bij hart van Nederland toen onze manege in alphen dicht ging

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 15:30

Ikke bij RICKI LAKE!!! Lachen Zie topic hieronder Haha!

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 18:16

ik ben wel een keer op tv oost ofzo geweest en laatst nog bij top of the pops!!!
Ennnnnnn m'n verzorgpaard Wenga komt donderdag op tv om 7 uur op ned. 3 duzzzz allemaal kijken!!!!!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 20:40

pffft veel mensen op tv geweest zeg!
Ik ben ook op tv geweest. Toen ik 12 was ofzo. Wij waren een van de eerste basisscholen met computers in de klas en toen kwamen ze van de teleac. Omdat ik (toen al Haha! ) samen met een jongen het beste met computeren was mochten wij op TV! Gingen ze ons ook interviewen enzo! }> *LOL*
Als ik het nu nog kijk Lips are sealed Frusty Zo debiel doe ik dan....

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 20:47

ihih wij hebben een keer een ilmpje gemaakt in de apenheul aap rookjt sigaar...!!
komt jullie misschien wel bekend voor we hadden toen gewonnen *LOL*
een stoel van de leukste thuis en een pet toch wel heel cool dat filmpje hebben ze ook nog gebruikt bij laat ze maar lachen en ja ik ben zat met de paarden bij de W.O.S geweest (westlandse omroep stichting..)
en gewoon op de video banden die in de biep staan van de belangrijke dingen in de maand januarie etc.
Bloos

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 16:03

Goh, ik heb nog niemand van jullie ooit op TV gezien. Ik geloof wel dat Marieke wel eens op TV geweest is (ponyexpress of zo, maar ook dat heb ik niet gezien).

Ik heb mezelf regelmatig gezien op de TV. Een paar weken geleden zag ik onze trouwvideo nog *LOL* *LOL*

Was dat niet wat jullie bedoelden? Oh ja.. nou, ik ben een keer geinterviewd door het Sloveense joournal (uit Ljubljana). Schijnbaar ben ik daar dus op het nieuws geweest (heb dat dus nooit gezien) in 1995.

Ik ben ook eens op een real-video clipje te zien geweest op de website van mijn werkgever..

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 17:58

nee joost dat bedoelen we niet.. ik ben 1 keer op L1 (limburg) geweest en een keer op stadsomroep
en mijn tekening die we op school moesten maken op L1 en toen ik klein was mijn tekening op RTL4

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-01 19:16

Ik ben ook een keer op de lokale TV geweest. Dat was tijdens het Stadsfeest met een "IJsselfestival". Dat waren optredens van artiesten. Ik was vrij vaak in beeld

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 21:09

Ik heb een keer meegedaan aan Quatro, niet gewonnen helaas!!!

En een keertje in Showbizz city, GTST voor kinderen.
Ik was toen Kim en dat hebben ze op camera vastgelegd! toen was ik een jaar of 9)
Haha!

Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 21:40

Jep, in Telekids mocht ik iemand vragen die daar op bezoek was (van GTST) en vroeg wie het het liefst wilde zijn in GTST behalve hijzelf. Toen zei hij Ludo omdat die de schurk was Clown

En Zigzag, wij hadden gewonnen!

en binnenkort Mir@kel.

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 23:22

Ikke bij Telekids en de Droomshow en heb een keer met Bas Westerloo(?) Alles Kits gepresentateerd. Verder ben ik geinterviewd toen mijn (ex)school de laatste les op zaterdag had. Werd gevraagd wat wij ervan vonden en gefilmd tijdens Latijnles. En ik ben 2 keer naar concert van Doe Maar (1x gratis door ze uitgenodigd haha!!!!) geweest en bij het laatste concert van hun is er toen gefilmd en toen ben ik ook gefilmd tijdens optreden en backstage! Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 08:10

ze hebben bij ons op school gefilmd, maar dat heb ik nooit op tv gezien.
In de brugklas is er ook gefilmd, en dat hebben heel veel kinderen hier in de buurt gezien, daar sta ik ook op. Heb t zelf alleen niet gezien.
Verder ben ik niet op tv geweest. Mijn vader wel, verschillende keren in 2 vandaag enzo, maar dat hebben we ook niet op tape...

jongegod

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 20:19

ik ben ook een paarkeer op tv geweest, en in de krant. ..........met mijn shet bij sbs 6 die ging prins carnaval ophalen,en met de lift naar boven. Met mijn paard bij westernlifestyle of hoe dat ook heette dat was een intervieuw het zou over honden en paarden gaan maar mijn hond is niet eens in beeld geweest, en ik vond mezelf veschrikkelijk (wat een kakmadam) me zelf zien rijden was wel leuk. En we hebben in die nederlandse flop film walhalla meegedaan. De hele dag in de hitte voor 2 x 3 seconde in beeld.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 20:25

Ik een paar maanden geleden in Hart van Nederland. Een interview in een cafe op Tammy. Het ging over de Hoornse pony dagen en dat de pony's door een cafe heen mochten. Toen ben ik er met Tammy door heen gegaan. Ik was een heel eind na de groep(m'n nichtje had het eerst gedaan, toen uit de groep gegaan en daarna ik nog een X), als laatste dus. En toen ben ik ong 1 minuut vol in beeld geiterviewd. Met m'n nichtje er naast.
En Tamara(hier Max) kon je ook nog zien helpen met een pony naar binnen krijgen die het niet deed(die pony liep voor mijn nichtje, die je precies niet kan zien).
XXX
Ciska

Ontario

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 22:11

Jah, ikke bij Telekids, ik was toen in Autotron Rosmalen Haha! . Heb het alleen eigenlijk zelf nieteens gezien... Verdrietig

Danielle Party!!

Expensive

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 00:06

sommige tv programas hebben het gevraagd maar we hadden ne e gezecht en skipperfan waneer was dat??ik ben daar ook wel is geweest en toen moeste ze ook mensen van goeie tijden slechte tijden na doen ik stook telkens me hand op maar kwam niet aan beurt Huilen Huilen naja zo erug ook weer niet Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 01:36

Toen ik een jaar of 4 was ben ik in het NOS journaal geweest, bovendien stond ik in de krant met een foto. Ik had het namelijk gepresteerd om tijdens een congres van een politieke partij uit de creche te onsnappen en met mijn stepje door de congreszaal te steppen, de lijsttrekker was gelijk de aandacht kwijt.
Nadien ook nog wel, maar dat weet ik niet precies meer.

LUNA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 09:55

Ik ben een keer (errug lang geleden) bij de Film van Ome Willem geweest, was toen razend populair.
Ik kan me er weinig meer van herinneren.

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 10:13

x
Laatst bijgewerkt door janna op 10-04-22 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Munji

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 10:35

Ik ben 1 keer op tv geweest bij de rechterlijke uitspraak van de leidse balpenmoordenaar. Is inmiddels al een jaar of 6 of 7 geleden. Ik liep toen stage bij het Hoger Gerechtshof in Den Haag.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 11:03

Ik ben vorig jaar bij de opnames van de surprise show geweest. Ik zat vooraan op de tribune en dus regelmatig in beeld.

En nog een keer toen de babbelbox op de huishoudbeurs stond. Ik stond daar op de achtergrond.

Irene Moors is eens komen filmen voor telekids bij ons op de KB ik liep toen stage maar ben niet in beeld geweest.

Een keer op de radio en een paar keer in de krant.

Vanessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 11:07

Ik een paar keer als publiek, ik ging vroeger namelijk altijd naar de opnames van countdown in bussum. Tja en toen zoefde ik een paar keer langs

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 23:46

Bij Ushi en van Dijk Lachen Met xander (Volumia!) en Pinky!!! (voordiegene die het gezien hebben: Pinky was dat lieve veulentje dat verkocht werd Haha!)
Dat was echt super gaaf, die dag Lovers
En binnenkort nog een keer bij wet en waan ofzo. Ook met Xander Lachen Alleen dat was maar een gastrolletje *kijkt minachtend* Knipoog