Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lavitabella schreef:_San87_ schreef:
Slik je de pil zoals het hoort? Want dan ben in je principe veilig.
Ik zou die vent nog een keer bezoeken en 'm een schop in zijn ballen geven.
In principe ben je veilig maar ik zou het toch niet riskeren. Ookal heb je goed geslikt, bij deze jongen zou ik zeker een morning after pil halen.
Anoniem schreef:Ja omdat ik mijn pil op vandaag na heel steady heb geslikt. Mijn laatste stopweek was in april
Mocht iemand van jullie hem willen bezoeken en schoppen, hij woont in Groningen
SincereQ schreef:Wat een klote situatie zeg![]()
Morning afterpil kan je onder de noemer nood-anticonceptie bij de drogist halen, hoeft niet perse via de huisartsenpost.
Soa test kan ook verstandig zijn. Probeer er toch met iemand over te praten, je mag me ook altijd pb’en. Want echt, praat jezelf geen schuldgevoel aan meid. Die vent zat hartstikke fout.
Anoniem schreef:Dankjewel allemaal! Ik heb helaas geen nee gezegd, dus ik vermoed dat ik geen aangifte kan doen. Ik weet nu gek goed sowieso nog maar half wat ik gedaan heb, is dat normaal? Foto’s maken ga ik doen! En ik ga nu even dat centrum bellen, hopelijk hebben zij nog goede tips want ik voel me nu fysiek ook al helemaal poedersuiker
Anoniem schreef:Dankjewel allemaal! Ik heb helaas geen nee gezegd, dus ik vermoed dat ik geen aangifte kan doen. Ik weet nu gek goed sowieso nog maar half wat ik gedaan heb, is dat normaal? Foto’s maken ga ik doen! En ik ga nu even dat centrum bellen, hopelijk hebben zij nog goede tips want ik voel me nu fysiek ook al helemaal poedersuiker
Sannens schreef:Anoniem schreef:Dankjewel allemaal! Ik heb helaas geen nee gezegd, dus ik vermoed dat ik geen aangifte kan doen. Ik weet nu gek goed sowieso nog maar half wat ik gedaan heb, is dat normaal? Foto’s maken ga ik doen! En ik ga nu even dat centrum bellen, hopelijk hebben zij nog goede tips want ik voel me nu fysiek ook al helemaal poedersuiker
Geen nee = geen ja.
Sommige mensen bevriezen op dat soort momenten. Dan is het nog steeds geen consent.
Ik denk dat bellen met de centrum een goede eerste stap is. Dan kan je anoniem bespreken wat er gebeurd is en kunnen zij je adviseren wat je kan doen.