Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nielojram schreef:Ik heb deze afgelopen winter gekocht, voor op de bank, lekker eronder, serietje kijken, katten erop.
[ [url=m/w5vpnD.gif]Afbeelding[/url] ]
Heb hem nu 2x gewassen, kan niets meer bij qua andere was ( ja, een sok, of een stringetje)..
Ik snap sowieso de hele reclame niet, een dekbed(hoes) verschoon je.
De een een keer per week, de ander in de twee weken, viespeuken langer.
Mijn dekbed hangt een aantal dagen per week lekker buiten ( dons) en ik verschoon het wekelijks.
Wat is de meerwaarde van zo'n zelesta?
Petrichor schreef:Ik heb een gruwelijke hekel aan het bed verschonen. Ik krijg die hoes nooit goed om de deken en ik word heel chagrijnig als de deken niet perfect in de hoes zit.
Nielojram schreef:Petrichor schreef:Ik heb een gruwelijke hekel aan het bed verschonen. Ik krijg die hoes nooit goed om de deken en ik word heel chagrijnig als de deken niet perfect in de hoes zit.
Dus dan was je je dekbed elke keer?
Doe je dat ook met je kussens?
Die slopen kunnen ook echt bad-ass zijn.
Dan hoef je geen zelesta te kopen, daar voldoet een Ikea, Hema, Lidl, whatsoever ook.
Nielojram schreef:Petrichor schreef:Ik heb een gruwelijke hekel aan het bed verschonen. Ik krijg die hoes nooit goed om de deken en ik word heel chagrijnig als de deken niet perfect in de hoes zit.
Dus dan was je je dekbed elke keer?
Doe je dat ook met je kussens?
Die slopen kunnen ook echt bad-ass zijn.
Dan hoef je geen zelesta te kopen, daar voldoet een Ikea, Hema, Lidl, whatsoever ook.
Tink89 schreef:Maar hoeveel dekbedden heb je dan wel niet? Ik zou echt niet weten waar ik zo'n collectie moet laten. Hoe snel drogen die dingen eigenlijk? En zijn er ook met volledig natuurlijke materialen, dus ook voor de vulling?
Jildau schreef:Ik heb gewoon die van de Action - vond ik een mooiere prijs. Tevreden mee!
https://shop.action.com/nl-nl/p/8720578 ... ants_nl-nl
Zie dat hij nu alleen in deze kleur is, die van ons is groen.