Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnnoNiemand schreef:Sannens schreef:Livera verkoopt Chantelle, die hebben grote cupmaten. Moet je alleen de winkel hebben die ze op voorraad hebben!
Er is ééntje zie ik, maar dat is niet een die gewoon normaal uitziende cups heeft, dus dat is helaas ook niks.
@Eloya: helaas ook niet.
Sannens schreef:Als ik op de livera site kijk zie ik er 4, 3 van dezelfde maar andere kleur en nog een ander model.
Wat bedoel je met normaal uitziende cups? ‘Normaal’ is nogal persoon afhankelijk haha.
AnnoNiemand schreef:Sannens schreef:Als ik op de livera site kijk zie ik er 4, 3 van dezelfde maar andere kleur en nog een ander model.
Wat bedoel je met normaal uitziende cups? ‘Normaal’ is nogal persoon afhankelijk haha.
Nou, die ene die er in 3 kleuren is is geen corrigerende (niet die dubbele laag stof wat ik juist zo fijn vind). Die andere (groene) is ook niet corrigerend en heeft een enkele laag stof. Die heeft blijkbaar wel een beugel, maar van buitenaf zie je niet echt die cups en dat vind ik dan niet mooi.
Marie111 schreef:Ulla Popken al bekeken of Decathlon?
En over met badpak naar de wc. Om te plassen kun je even met je hand het kruis opzij houden.
AnnoNiemand schreef:Dit is trouwens wat ik bedoel met een 'normale cup'.![]()
Alleen deze is dan weer niet corrigerend/ geen dubbele laag en daarnaast wil ik liever geen achtersluiting, vanwege gedoe met naar de wc gaan (een bh doe ik altijd aan de voorkant dicht en dan draai en hem, ik kan dat niet aan de achterkant dus dan kan ik niet zelfstandig naar een wc gaan).
[ [url=m/afnvGa.jpg]Afbeelding[/url] ]