Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_88 schreef:Wij zijn ook heel tevreden.
Laten jullie hem hangen met regen? Wij halen ze er nu steeds vanaf, maar vragen ons af of dat noodzakelijk is.
Tieme schreef:marleen_88 schreef:Wij zijn ook heel tevreden.
Laten jullie hem hangen met regen? Wij halen ze er nu steeds vanaf, maar vragen ons af of dat noodzakelijk is.
Wat is dan de reden dat je ze er steeds vanaf haalt?
Lijkt me een hoop onnodig werk. Hier gaan ze er rond mei op en rond september er weer vanaf. Regen, wind, storm... Ik laat het gewoon hangen. Het is spul kan hoogstens nat worden of los raken en er vanaf vallen. In die paar jaar tijd 2x gehad dat 1 zuignap los ging.
SjonnieZ schreef:Kun je die dingen ook gebruiken om inkijk te voorkomen?
_CS_ schreef:Een vraagje voor degene die ze hebben, hoever steken ze af van het glas?
Ik zit eraan te denken om ze te bestellen voor de ramen boven aan de achterzijde (daar helaas geen screens en vorig jaar iemand laten komen voor screens maar dat was voor 2 ramen behoorlijk prijzig).
Maar ik heb er horren inzitten (met klittenband systeem dus ze steken niet uit zoals met een frame) en ik vraag mij dus af of dat elkaar niet in de weg zit als je ze aan de buitenkant bevestigd.
Fitzroy schreef:Ik vind het zo bijzonder dat het bij jullie allemaal een paar graden scheelt terwijl het bij mij niets uithaalde. Ik heb ze ook niet meer opgehangen dit jaar.
veneri schreef:Oke de warme dagen lijken weer voorbij te zijn.
Binnenkort de screens maar van het raam halen om de zon het huis te laten verwarmen nu het kouder wordt.
Maar dan de vraag: hoe berg je die dingen netjes op?
Opvouwen,oprollen? Vlak wegleggen?
Hoe doen jullie dat?