Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kirrietje schreef:Het was in Purmerend, en geen eenrichtingsverkeer. Heel zuur die 7 minuten te laat ook jamaar ik zit even te kijken hoe ik dan had moeten rijden maar dat was dan flink om. Ben gewoon uitgegaan van de snelste natuurlijk.
Kirrietje schreef:Het was in Purmerend, en geen eenrichtingsverkeer. Heel zuur die 7 minuten te laat ook jamaar ik zit even te kijken hoe ik dan had moeten rijden maar dat was dan flink om. Ben gewoon uitgegaan van de snelste natuurlijk.
Kirrietje schreef:Wintu schreef:Boetes komen meestal vrij laat hoor, dit is dan 2.5 week geleden, vind het aardig rap nog
Was dit de enige route naar je afspraak?
3 weken rap? Normaal is het na 24 uur al zichtbaar op mijn CJIB, maar hier staat dus niks. En (helaas) vaker een boete gekregen en dat was dan met een week. Wel netjes betaald uiteraard
Plus nu heb je maar 5 dagen (3 werkdagen) de tijd voor bezwaar, watop de bref staat.
Iris82 schreef:Ineke2 schreef:Ik zou wat anderen ook aangeven eerst contact opnemen met degene die in die straat woont. De situatie uitleggen en vragen waarom diegene je niet heeft gewaarschuwd en/of rekening gehouden heeft met deze situatie?
Ja precies, dat zou ik ook zeker even doen.