Maar ja, omhoog! Zo lekker makkelijk in de zomer ook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lynnepinny schreef:Ben ik de enige die geen probleem heeft met als je broek of rok de wc vloer raakt?ik loop daar ook gewoon in m'n sokken rond.
_San87_ schreef:Lynnepinny schreef:Ben ik de enige die geen probleem heeft met als je broek of rok de wc vloer raakt?ik loop daar ook gewoon in m'n sokken rond.
In m'n eigen huis maakt me dat niet zo uit, die vloer schrob ik wekelijks en dweil ik dagelijks. Maar op het werk, of elders... Nee, bah.
.
Ibbel schreef:Ik begrijp nu opeens waarom vrouwen er 5 minuten voor nodig hebben om te piesen. Goeie grutten.
Rok draaien zodat de sluiting voor zit, rits/knopen open, rok uit, (en op één of andere manier wegwerken want stel dat-ie op de grond komt), rok weer ophijsen, dan weer dichtdoen, rok goed draaien, controleren of je bloes weer netjes zit. Ja, nou snap ik 'm...![]()
Ibbel schreef:Ik begrijp nu opeens waarom vrouwen er 5 minuten voor nodig hebben om te piesen. Goeie grutten.
Rok draaien zodat de sluiting voor zit, rits/knopen open, rok uit, (en op één of andere manier wegwerken want stel dat-ie op de grond komt), rok weer ophijsen, dan weer dichtdoen, rok goed draaien, controleren of je bloes weer netjes zit. Ja, nou snap ik 'm...![]()
F_Orumster schreef:Ibbel schreef:Ik begrijp nu opeens waarom vrouwen er 5 minuten voor nodig hebben om te piesen. Goeie grutten.
Waarom zou je je rok draaien?
Vrouwen met broeken houden de toilet hokjes evengoed lang bezet.
Suzanne F. schreef:F_Orumster schreef:Waarom zou je je rok draaien?
Vrouwen met broeken houden de toilet hokjes evengoed lang bezet.
Nou als je hem echt uit wilt doen, dus naar beneden, dan moet je de rok meestal draaien want de meeste sluiten achter of aan de zijkant.