Bikiniverzameling, wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 22:59

Urielle schreef:
Wintu schreef:
Want op het board klauteren, met een been op de plank en de ander nog in het water.. ehhh :D

Even off topic maar dat is dus echt wat me weerhoudt om te leren suppen. Ik kan niet eens meer vanuit het zwembad me opdrukken op de zwembad rand en weer gaan zitten. In het allerbeste geval eindig ik als gestrande walvis op de kant en krijg ik m'n been er niet onder, dus moet ik nog oneleganter omhoog.

Hoe doe je dat in hemelsnaam met zo'n bewegende plank die er ook nog eens onderuit wil?

Even oefenen :D Ik kom er vrij gemakkelijk op de sup, kan ook prima de balans houden als ik eenmaal sta. Vind het niet fijn echter met een bikinibroekje, ben altijd bang dat er wat scheef trekt :')

Maar een surfplank is lastiger en instabieler en je moet het zeil omhoog hijsen, ik val nog regelmatig en dan weer het broekjes gedoe. Heb een stevige bikinitop, dus over de bovenkant geen zorgen.

@KimD bij een goede lingeriezaak je goed op laten meten, helpt ook. Ik heb het idee dat ze er daar meer verstand er van hebben dan bij de livera of de hunkemoller zeg maar.

123_456

Re: Bikiniverzameling, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 00:34

Bikini s en badpakken van Marlies Dekkers vind ik erg mooi zitten. Ook met grotere cupmaat (80e).
Wel duur, maak zijn vaak in de aanbieding.

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 00:48

Urielle schreef:
Wintu schreef:
Want op het board klauteren, met een been op de plank en de ander nog in het water.. ehhh :D

Even off topic maar dat is dus echt wat me weerhoudt om te leren suppen. Ik kan niet eens meer vanuit het zwembad me opdrukken op de zwembad rand en weer gaan zitten. In het allerbeste geval eindig ik als gestrande walvis op de kant en krijg ik m'n been er niet onder, dus moet ik nog oneleganter omhoog.

Hoe doe je dat in hemelsnaam met zo'n bewegende plank die er ook nog eens onderuit wil?

Mijn tactiek is altijd niet vallen.. :D En als dit je oprecht tegenhoudt.. Begin dan eens op een plek waar de kant afloopt (recreatiestrandje bijv), dan hoef je niet te klauteren.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 01:28

Wat een leuke verzameling bikini's heb jij!

Ik heb er een aantal. Maar geen bijzondere ofzo. Vroeger had ik er ook echt heel veel. Mijn dochter (17) heeft ook een hele collectie, die neemt gerust 6 bikini's mee op een 6 daagse vakantie..

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 07:46

123_456 schreef:
Bikini s en badpakken van Marlies Dekkers vind ik erg mooi zitten. Ook met grotere cupmaat (80e).
Wel duur, maak zijn vaak in de aanbieding.

Marlies dekkers gaat niet zo heel groot voor de bikini's. E is het grootste...

Ik zweer bij de collectie van lace lingerie, Nicky's lingerie (ook een fysieke winkel in Eindhoven) of naron in Breda. Daar heb ik zelfs met cup m (die had ik tijdens het borstvoeden) voldoende keuze.

Overigens sup of kano ik écht niet in een gewone bikini of badpak. Daarvoor gebruik ik een effen zwarte sportbh van panache en een bikinibroekje, meestal met uv-shirtje erover. En bij enigszins koud water of koud weer een neopreen laag. Maar van de kant springen in een goed passende bikini lukt ook met cup j of k prima. Misschien niet van de 10 meter plank, maar dat is bij elke cup zo.

123_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 10:47

Je hebt gelijk. Gaat tot maat F. De maat G heeft alleen badpakken. Die overigens ook leuk zijn

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 10:48

Voor de sup heb ik een sport bikini vaak gecombineerd met een bikinishort of kort sportbroekje

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 13:02

Hier ook helemaal bikinifan. Enige is dat ik gewoon echt heel snel bruin word.. dus iets met veel bandjes of highwaist laat mij de volgende keer eruit zien als een rollade :’)

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-24 13:08

Gianti schreef:
Hier ook helemaal bikinifan. Enige is dat ik gewoon echt heel snel bruin word.. dus iets met veel bandjes of highwaist laat mij de volgende keer eruit zien als een rollade :’)

Haha dat is wel een ding. Ik werd altijd heel erg snel bruin, maar de laatste jaren niet meer. Zeker niet in mijn gezicht en mijn onderbenen. Mijn armen worden wel heel bruin. Ik lig ook nooit echt in de zon, altijd in de schaduw maar op het water is dat niet echt te vermijden.

Wintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 14:00

Mama3 schreef:
Voor de sup heb ik een sport bikini vaak gecombineerd met een bikinishort of kort sportbroekje

Heb je misschien een adresje online waar ik bikinishorts kan vinden? Ik heb me er rot naar gezocht, maar zonder resultaat.

mar10tjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 14:09

Wintu schreef:
Mama3 schreef:

Heb je misschien een adresje online waar ik bikinishorts kan vinden? Ik heb me er rot naar gezocht, maar zonder resultaat.

Als je googlet op boardshort of zwemshort dames, vind je al wat opties.
Ik heb zelf een board/surfshort van billabong, jaren geleden gekocht, was top bij golfsurfen droogt supersnel, aanrader!

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-24 14:56

Idd Billabong, Rip gurl en Roxy hebben dat wel :j