Quellian schreef:Weet iemand waar in Utecht dit gebeurd is?
Ja, dat staat in het andere topic. Bij de volkstuintjes achter de Eijkmanlaan. Dat is vlakbij fort blauwkapel. Ik ken het wel. Donker stukje en geen toezicht.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Vippie schreef:Zieke geesten zitten er toch in de rechtbank recht te spreken... die zijn in mijn ogen net zo erg als de dader zelf...
Tancreda4 schreef:
Het is toch net zoiets als verkrachten? Verkrachten van iemand mag toch ook neit? En wat als die mensen er ook geen letsel aan hebben overgehouden? Helemaal niets verder mankeren enkel iets psychisch net als dit paard? "Dat kunnen we niet met elkaar vergelijken..."
Nee bij dieren mag het natuurlijk wel...
"Geen letsels? Enkel geestelijk? Oh niets ernstigs hoor meneer om die vrouw dan te verkrachten. Ze heeft er helemaal niets aan over gehouden. Enkel 'wat angstig' voor mannen en om over straat te gaan."
Daatje schreef:ook erg jammer dat er op bokt zoveel racisten zitten!! Even een reminder; de paardenverkrachter in Heiloo was zo'n HOLLANDER! Het is vreselijk wat er gebeurt is, maar wat heeft dat in godsnaam met de afkomst van iemand te maken.
fsoudan schreef:Weer zo'n stink .... Kunnen ze hem niet een enkeltje richting marokko geven!!! Of laten zwemmen met een baksteen om zijn nek![]()
![]()
En dat geld voor ieder die dit soort praktijken met dieren uithaalt![]()
Gelukkig is de pony ongedeerd. SPT maak hier werk van.... mijn zege hebben jullie!
sharonaollie"]
[quote="FlairS schreef:Hij heeft de pony ,,alleen maar,,sexueel misbruikt.Maar waar diende dat tuingereedschap voor dat ook in de stal lag?Hij had,als hij niet voortijdig gesnapt was,wel tot mishandeling overgegaan.