Paardenverkrachter Utrecht gaat vrijuit

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ellenlouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 16:38

Quellian schreef:
Weet iemand waar in Utecht dit gebeurd is?

Ja, dat staat in het andere topic. Bij de volkstuintjes achter de Eijkmanlaan. Dat is vlakbij fort blauwkapel. Ik ken het wel. Donker stukje en geen toezicht.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 16:50

xKatleentjex schreef:
Maar ja jullie weten het nu, als er straks iemand goesting heeft en je ziet hem bij je merrie staan, kan je hem gewoon laten doen want het is toch niet strafbaar.. Scheve mond

ik sta op zo'n moment niet voor mezelf in denk ik... Lips are sealed

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 16:56

Weer zo'n stink .... Kunnen ze hem niet een enkeltje richting marokko geven!!! Of laten zwemmen met een baksteen om zijn nek Boos! Boos!
En dat geld voor ieder die dit soort praktijken met dieren uithaalt Boos!

Gelukkig is de pony ongedeerd. SPT maak hier werk van.... mijn zege hebben jullie!

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:18

Zijn ze nou helemaal besodemietert?? Laat maar alles toe in Nederland! En dan maar reclame maken van de "maatschappij dat ben jij!"
Dat die vent maar terug gaat naar waar die vandaan komt en daar zijn moeder ofzo gaat verkrachten Boos! Tssssss.....Wat kan ik me hier toch aan ergeren GRRRRR!!!! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Claudia19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:26

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:31

Werkelijk niet te geloven!!!

OOk zo erg voor de mensen waar die pony van is! VOlgens mij van iemand van bokt als ik het niet verkeerd heb.
Wat walgeijk zeg! VRESELIJK! Je poedersuiker echt alles hier maar maken!!!
Bij mij was hij zeker weten ook niet vrijuit gegaan! HOE KUNNEN ZE ZOIETS LATEN GAAN!!!!!

Grr, het liefst zou ik hem zefl even een straf geven die hij verdiend. Vrijuit laten gaan...

Het is toch net zoiets als verkrachten? Verkrachten van iemand mag toch ook neit? En wat als die mensen er ook geen letsel aan hebben overgehouden? Helemaal niets verder mankeren enkel iets psychisch net als dit paard? "Dat kunnen we niet met elkaar vergelijken..."
Nee bij dieren mag het natuurlijk wel...

"Geen letsels? Enkel geestelijk? Oh niets ernstigs hoor meneer om die vrouw dan te verkrachten. Ze heeft er helemaal niets aan over gehouden. Enkel 'wat angstig' voor mannen en om over straat te gaan. Rolleyes "

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:37

Vippie schreef:
Zieke geesten zitten er toch in de rechtbank recht te spreken... die zijn in mijn ogen net zo erg als de dader zelf...

Wat is dat voor een opmerking? Net alsof de rechter de wetten schrijft. Scheve mond

Ik vind het niet eens zo gek dat dit niet in de wet staat trouwens.. Gaat ook al erg ver:
Men mag geen seks met dieren hebben... Scheve mond

Jeetje..dat zou er niet eens in moeten hoeven staan!!

Geloof dat er met die man iets niet helemaal goed is in zijn bovenkamertje Scheve mond

Over die pony's trouwens: heeft ie iets gedaan met dat tuingereedschap? Of alleen met zijn eigen gereedschap?

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:39

Tancreda4 schreef:

Het is toch net zoiets als verkrachten? Verkrachten van iemand mag toch ook neit? En wat als die mensen er ook geen letsel aan hebben overgehouden? Helemaal niets verder mankeren enkel iets psychisch net als dit paard? "Dat kunnen we niet met elkaar vergelijken..."
Nee bij dieren mag het natuurlijk wel...

"Geen letsels? Enkel geestelijk? Oh niets ernstigs hoor meneer om die vrouw dan te verkrachten. Ze heeft er helemaal niets aan over gehouden. Enkel 'wat angstig' voor mannen en om over straat te gaan. Rolleyes "

Ik vind de vergelijking met mensen die hier gemaakt wordt niet echt reëel. Een dier is heel wat anders dan een mens.
Ik geloof niet dat die merrie er 'psychische schade' aan over houdt. Een pony ervaart geen machtsmisbruik e.d.
Niet dat ik het goedkeur, echt niet
Maar de vergelijking met mensen vind ik een beetje ver gaan.

Malabarista

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 18:18

Hoezo kun je niet bewijzen dat die paarden verkracht zijn? Als hij er met zijn vieze bruine leuter in heeft gehangen zal er echt wel iets achter blijven... Scheve mond Waarvoor heeft hij anders een krukje bij zich? Om ff lekker te emmeren ja! En ik zou de politie niet gebeld hebben maar er zelf achteraan zijn gegaan. Die vent had dat echt niet aangegeven als hij helemaal in elkaar geramd zou zijn.

wauweltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 18:49

Belachelijk, zoals bijna bij alles is onze rechtsysteem een beetje in de war. Het wordt tijd voor een politieke partij, die daar eens wat tegen gaat doen. Ik vind een persoon die een dier of kind iets aan doet een grote crimineel. Omdat deze groepen zich absoluut niet tegen ons kunnen verweren. Het is ook in onze maatschappij zo, dat als je het dan voor dieren opneemt, je ook nog heel weinig steun krijgt van anderen . Zolang dit niet veranderd zal niemand meer zijn nek durven uitsteken.
Jammer, ik zou dit graag anders zien. Boos! Huilen

Daatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:41

ook erg jammer dat er op bokt zoveel racisten zitten!! Even een reminder; de paardenverkrachter in Heiloo was zo'n HOLLANDER! Het is vreselijk wat er gebeurt is, maar wat heeft dat in godsnaam met de afkomst van iemand te maken.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:49

Daatje schreef:
ook erg jammer dat er op bokt zoveel racisten zitten!! Even een reminder; de paardenverkrachter in Heiloo was zo'n HOLLANDER! Het is vreselijk wat er gebeurt is, maar wat heeft dat in godsnaam met de afkomst van iemand te maken.

Precies, afkomst heeft er niets mee te maken.
Maar het is blijkbaar altijd nodig om zoiets erbij te vermelden (ook in kranten...)

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:58

dit zeiden ze: ze kunnen niks doen omdat een dier geen mens is... ( dus ik d8 geen mens,,,dan een ding ofzo) en ik d8 ook: een paard is een dier...mensen zijn door dieren gekomen.... sjonge!
wie gaat er een breif sturen naar hun?
xxDevica
ps ik ga een brief sture!

Daatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:59

blij dat jij het met me eens bent. Je zou voor de grap het andere topic bij het nieuws moeten lezen. Nou ja, voor de grap, walgelijk dat racistische gedoe er meteen omheen.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 23:00

SEX MET DIERE IS VERBODEN ALS HET DIER ZIEK WORD!:@

hoorde ik op de radio!

Victor007

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 00:52

fsoudan schreef:
Weer zo'n stink .... Kunnen ze hem niet een enkeltje richting marokko geven!!! Of laten zwemmen met een baksteen om zijn nek Boos! Boos!
En dat geld voor ieder die dit soort praktijken met dieren uithaalt Boos!

Gelukkig is de pony ongedeerd. SPT maak hier werk van.... mijn zege hebben jullie!

Wat dacht je van een molensteen i.p.v. een baksteen dan weet je tenminste zeker dat ie niet meer bovenkomt!!

Ik heb tevens het verslag gezien bij rtl nieuws. Daarin kwam Middas Dekker aan het woord. Nou jullie willen echt niet weten wat die ******** heeft gezegd, want bij zijn uitspraken gingen mijn haren echt rechtop staan Boos! volgens hem voelt een paard het niet eens en als het paard het lekker vind dan mag je zoiets niet verbieden!!) Nou sorry hoor, maar een paard kan net zo goed praten als een baby van 1 dag oud!!

Ik vind het trouwens toch al vreemd. Als je een kinderverkrachter bij een baby betrapt, dan kan ie regelrecht de gevangenis in en bij een paard niet? Verward Buiten het feit dat die vieze ouwe vent een paard misbruikt is het ook nog eens zijn eigendom niet!! Boos! . Dus waarom kunnen ze hem dan niet veroordelen op het aanraken van andermans bezitting??? Ik bedoel als ik een paard zou hebben dan mag ie A: Niet op mijn terein komen en
B: Heeft ie met zijn vingers van dat beest af te blijven!!

Laat ik het zo stellen: Als ik hem op heterdaad betrapt had dan weet ik niet of ie er zo makkelijk vanaf was gekomen!! Boos! Boos! Boos! Boos!

Als je in een auto (zonder toestemming van de eigenaar) gaat zitten die niet op slot staat ben je al strafbaar en voor zoiets niet. Ik weet dat de wet krom is maar in dit soort gevallen word ik hier wel heel Huilen van.

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 00:55

ik kwam er vanavond achter dat die pony's van een hele goeie kennisje van ons is echt erg . Scheve mond
dus ik ken die eigenaren .
die vent die is gewoon ziek die dat gedaan heeft.
wie bedenk dat nou Boos! en dat nu nou gewoon weer rond loop.
moet erniet aan denken.dat het nog een keer gebeurd hier in de buurt Verdrietig ( of ergens anders)

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 00:58

Hij heeft de pony ,,alleen maar,,sexueel misbruikt Scheve mond .Maar waar diende dat tuingereedschap voor dat ook in de stal lag?Hij had,als hij niet voortijdig gesnapt was,wel tot mishandeling overgegaan. Verward

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 01:00

FlairS schreef:
Hij heeft de pony ,,alleen maar,,sexueel misbruikt Scheve mond .Maar waar diende dat tuingereedschap voor dat ook in de stal lag?Hij had,als hij niet voortijdig gesnapt was,wel tot mishandeling overgegaan. Verward

"ALLEEN" maar sexueel misbruikt

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 17:51

sharonaollie"]
[quote="FlairS schreef:

"ALLEEN" maar sexueel misbruikt
[/quote]

Komt er dus eigenlijk op neer dat de eigenaar had moeten wachten totdat hij het tuingereedschap had gebruikt en de merrie was doodgebloed voordat er misschien een kans was dat de dader werd vastgezet(hoelang was dat ook weer, 2 jaar ofzo?)

Angelique18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 18:06

Bah Boos! wat verschrikkelijk ziek zeg!!!!

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 18:22

Volgens mij had ik de politie niet gebeld maar zelf zijn ding eraf gesneden, idiote mensen hier op de wereld zeg!

Malabarista

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-04 19:27

Ik heb er niet voor niets een hekel aan gekregen Scheve mond Nederland is een vrij land... vrijheid van meningsuiting. Ok, dit komt wel een beetje extreem rechts over.

Daatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 20:26

komt niet alleen zo over, het is ook nog zo malabrista. triest.