Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dierliefde schreef:Hier goede ervaringen met sheertex. Zij claimen dat hun pantys onverwoestbaar zijn en dat lijkt wel redelijk te kloppen. Zelfs een keer gevallen en slechts 1 heel klein gaatje, verder geen schade. Gaatjes scheuren ook niet uit, zelfs geen ladders.
Tegenwoordig worden ze ook verkocht bij de h&m voor een vriendelijkere prijs. Deze heb ik nog niet getest, maar de originele heeft een hele fijne band bij de buik die zorgt voor een mooie drukverdeling en geen lijntjes. Ik koop niets anders meer.
Janine1990 schreef:Ik heb vlak voor kerst een paar panty's bij de Hema gekocht. Niet de standaard panty's, maar die verpakkingen waar maar één in zit met zo'n sealbag verpakking.
Was enorm verrast! Ze waren enorm lang (ik heb lengtemaat 36 en mijn benen hadden voor de panty nog wel langer gekund) en passen ook goed om mijn dikke bovenbenen.
De onverwoestbaarheid moet ik nog testen, maar normaal heb ik binnen twee keer dragen de ladders en gaten er al in zitten. En deze zijn nog als nieuw!
Vetra schreef:Klopt het bij Snagtights dat 30denier-zwart de meest doorschijnende is zeg maar? Of is er ook 20?
Tink89 schreef:Een ruw stiksel aan de binnenkant van je rok? Anders weet ik het ook niet meer...
MarloesHJ schreef:Als er echt niet scherps in het rokje heeft gezeten zou ik een bericht sturen naar de klantenservice. Ik had laatst ook ineens een gat zonder aanleiding en dat hebben ze heel netjes opgelost.