De onverwoestbare panty gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lucifertje

Re: De onverwoestbare panty gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-24 16:42

Ik heb zojuist de Snag panty gekocht. Ben heel benieuwd hoe het bevalt.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 20:24

lucifertje schreef:
Ik heb zojuist de Snag panty gekocht. Ben heel benieuwd hoe het bevalt.

Laat het even weten!

dierliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 09:48

Hier goede ervaringen met sheertex. Zij claimen dat hun pantys onverwoestbaar zijn en dat lijkt wel redelijk te kloppen. Zelfs een keer gevallen en slechts 1 heel klein gaatje, verder geen schade. Gaatjes scheuren ook niet uit, zelfs geen ladders.

Tegenwoordig worden ze ook verkocht bij de h&m voor een vriendelijkere prijs. Deze heb ik nog niet getest, maar de originele heeft een hele fijne band bij de buik die zorgt voor een mooie drukverdeling en geen lijntjes. Ik koop niets anders meer.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 10:57

dierliefde schreef:
Hier goede ervaringen met sheertex. Zij claimen dat hun pantys onverwoestbaar zijn en dat lijkt wel redelijk te kloppen. Zelfs een keer gevallen en slechts 1 heel klein gaatje, verder geen schade. Gaatjes scheuren ook niet uit, zelfs geen ladders.

Tegenwoordig worden ze ook verkocht bij de h&m voor een vriendelijkere prijs. Deze heb ik nog niet getest, maar de originele heeft een hele fijne band bij de buik die zorgt voor een mooie drukverdeling en geen lijntjes. Ik koop niets anders meer.

35 tot 99 dollar voor een panty? -O- -O-

juliusceasar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 11:24

Ik heb hele goeie ervaringen met de Marianne panty’s. 35 denier is bij mij zo goed als onverwoestbaar en ook 15/20 denier houdt het goed vol. Ik droeg vroeger op school een hele winter alleen maar 35 denier en die gingen meerdere winters mee:)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 11:37

Ik heb vlak voor kerst een paar panty's bij de Hema gekocht. Niet de standaard panty's, maar die verpakkingen waar maar één in zit met zo'n sealbag verpakking.
Was enorm verrast! Ze waren enorm lang (ik heb lengtemaat 36 en mijn benen hadden voor de panty nog wel langer gekund) en passen ook goed om mijn dikke bovenbenen.

De onverwoestbaarheid moet ik nog testen, maar normaal heb ik binnen twee keer dragen de ladders en gaten er al in zitten. En deze zijn nog als nieuw!

Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 11:53

Klopt het bij Snagtights dat 30denier-zwart de meest doorschijnende is zeg maar? Of is er ook 20?

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-24 12:47

Janine1990 schreef:
Ik heb vlak voor kerst een paar panty's bij de Hema gekocht. Niet de standaard panty's, maar die verpakkingen waar maar één in zit met zo'n sealbag verpakking.
Was enorm verrast! Ze waren enorm lang (ik heb lengtemaat 36 en mijn benen hadden voor de panty nog wel langer gekund) en passen ook goed om mijn dikke bovenbenen.

De onverwoestbaarheid moet ik nog testen, maar normaal heb ik binnen twee keer dragen de ladders en gaten er al in zitten. En deze zijn nog als nieuw!

Die heb ik dus ook altijd en die gaan dus altijd kapot. Ben er helemaal niet tevreden over.

Vetra schreef:
Klopt het bij Snagtights dat 30denier-zwart de meest doorschijnende is zeg maar? Of is er ook 20?

Ik heb de 20 niet gevonden dus de 30 besteld. Laat het je weten hoe het eruit ziet.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-24 19:55

Ik heb de panty's vandaag binnen gekregen! Ga ze morgen meteen proberen :D

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 14:41

Ik ben zelf echt fan van deze. Gaan bij mij regelmatig in de wasmachine en blijven heel lang goed.

Afbeelding

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 22:28

Ben n.a.v. dit topic ook even los gegaan op de Snag website 8-)
Want ik trek die dingen ook al-tijd kapot. Ga nu meestal naar de Hema (dure merken ook wel geprobeerd, maar dan vind ik het helemaal zonde als je ze na 2 of 3x dragen kunt weggooien).

De snags zijn onderweg. Laat het jullie weten als ik een eerste indruk heb!

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-24 23:41

Ik heb de panty’s donderdag binnen gehad en vrijdag natuurlijk meteen gedragen. Panty is nog heel!

De eerste indruk is dat ze een stuk minder fragiel zijn dan de merken die ik voorheen geprobeerd heb. Ik heb het idee dat ze anders gewoven zijn. Wellicht scheelt het ook wat dat het 30 denier is ipv de 20 die ik normaal draag. Gelukkig zie je er nog wel wat huid doorheen. Qua pasvorm zitten ze mij ook goed. Ik denk dat een maat kleiner beter had gepast maar deze is niet te groot. Al met al een goede eerste indruk en ben benieuwd hoe ze na een tijdje zijn.

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 15:18

As we speak heb ik een snag panty aan en ik vind ze top!
Heb meerdere gekocht en ze bevallen goed.
Ze zitten lekker en gaan niet stuk.

Net uit de verpakking leken ze heel klein, maar ze rekken als een malle. Blij mee!

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 17:12

Ik heb lang geleden eens Snag panties besteld maar die waren mij te kort, dus tenen eruit geknipt maar dat was het dus niet.
Zijn ze inmiddels langer of niet geschikt voor lengtemaat 34?
Die van de Hema passen mij wel goed zonder afzakken..

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 18:16

Nou ik dacht dus ook dat ze heel kort waren, toen ik ze uit de verpakking haalde, maar bij mij zitten ze prima (draag lengtemaat 32, dat scheelt misschien wel...)!

Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 18:31

Ik had inmiddels ook Snag panty's besteld en er eentje gedragen. Het zit echt heerlijk! Maar toch zag ik wel wat kleine haaltjes erin, na een dag gewoon in huis zeg maar. Weliswaar geen ladder maar of deze echt zo lang meegaan, ik vraag het me een beetje af.

Wel had ik het liefst 20den.
Mocht iemand daar een merk in aanraden, ik hoor het graag :)

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-24 20:36

Helaas, toch een gat in mn Snag. Vraag me niet hoe want ik weet het echt niet |(

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 20:45

lucifertje schreef:
Helaas, toch een gat in mn Snag. Vraag me niet hoe want ik weet het echt niet |(

Hoe dan?

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-24 22:57

Suzanne F. schreef:
lucifertje schreef:

Hoe dan?

Als jij het me kan vertellen dan ben je mijn held. Ik begrijp het echt niet. Zit ook echt op een super onlogische plek.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 22:58

Heb je geen stoelen waar je je aan open haalt? Hout of riet?

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 07:48

Of een braampje aan de onderkant van je eettafel? Schoenen of een tas ofzo met ritsen of klittenband erlangs gehaald?

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-24 12:41

Noop, ik had een rokje aan en het zit op mijn bovenbeen onder het rokje. Geen rits, zitting of wat dan ook aan te pas gekomen ;(

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 12:45

Een ruw stiksel aan de binnenkant van je rok? Anders weet ik het ook niet meer...

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 13:11

Als er echt niet scherps in het rokje heeft gezeten zou ik een bericht sturen naar de klantenservice. Ik had laatst ook ineens een gat zonder aanleiding en dat hebben ze heel netjes opgelost.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-24 13:36

Tink89 schreef:
Een ruw stiksel aan de binnenkant van je rok? Anders weet ik het ook niet meer...

Nee ook niet, gat zit niet op de naden. Echt bovenop mijn bovenbeen.

MarloesHJ schreef:
Als er echt niet scherps in het rokje heeft gezeten zou ik een bericht sturen naar de klantenservice. Ik had laatst ook ineens een gat zonder aanleiding en dat hebben ze heel netjes opgelost.

Dat is een goede!