Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liselot schreef:Diddykong schreef:Toevallig ook een gewone pamper geprobeerd ipv een broekje? Ik vond de broekjes eerder doorlekken namelijk, misschien ook omdat ze minder goed aansluiten.
Nee al heel lang niet meer, kan het wel eens proberen weer.
Nachtzindelijkheid is volgens een kennisje van mij (zij is beken, poep en plas therapeut) niet iets wat te trainen of te leren valt. De hersenen moeten een signaal gaan geven en zolang dat nog niet is kan je trainen tot je een ons weegt, maar heeft het geen zin.
Onze zoon was ook vrij laat snachts zindelijk, zal bij onze dochter waarschijnlijk hetzelfde zijn.
Ik ga de luier en inlegger tips iig uitproberen!
Suzanne F. schreef:_Nadia_ schreef:Nachtzindelijkheid is niet te trainen.. dat is hormonaal.
Tuurlijk kan je dat trainen. Eventueel potje naast het bed. Wekker zetten ‘s nachts.
eridinges schreef:Liselot schreef:Onze dochter is heel skinny, is een maat 7 dan niet veel te groot?
Onze dochter is bijna 4 en gewoon normaal postuur. Wij gebruiken de broekjes van pampers maat 7 nog voor de nacht. Erg tevreden. Woezel en pip vind ik wat kleiner vallen als pampers.