Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liselot schreef:Is een oude textielhal met deels ingestort dak iets voor je? Niet echt overgroeid, maar wel vervallen en industrieel. Die weet ik namelijk in Almelo
In de buurt van meppel zit volgens mij ook iets bij een oude tuindersschool. Is een kas die helemaal vervallen en volgegroeid is. Kan wel even navragen waar dat is
Kelan schreef:Bij Fortmond, tussen Wijhe en Olst, aan de IJssel, is ook een oude steenfabriek.
Die is zeker toegankelijk. Maar geen idee of je paard ook mee mag.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Steenfabriek_Fortmond
Kelan schreef:Bij Fortmond, tussen Wijhe en Olst, aan de IJssel, is ook een oude steenfabriek.
Die is zeker toegankelijk. Maar geen idee of je paard ook mee mag.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Steenfabriek_Fortmond
KiKiDo schreef:De Pharr loodsen in Veenendaal? Tegenover de woonboulevard.
Zijn in handen van een ontwikkelaar maar zolang er nog niet gesloopt wordt, worden ze te huur aangeboden door Makelaardij Van Schuppen (degene die nog verhuurbaar zijn, want grotendeels is het ondertussen industriële teloorgang).
_San87_ schreef:KiKiDo schreef:De Pharr loodsen in Veenendaal? Tegenover de woonboulevard.
Zijn in handen van een ontwikkelaar maar zolang er nog niet gesloopt wordt, worden ze te huur aangeboden door Makelaardij Van Schuppen (degene die nog verhuurbaar zijn, want grotendeels is het ondertussen industriële teloorgang).
Deze had ik idd ook doorgegeven, is in de buurt, veel graffiti en natuur dat overneemt.
Wordt tijd dat ze die zooi eens aan gaan pakken. Maar tot dan kan TS er mooi gebruik van maken.
Captain schreef:_San87_ schreef:
Deze had ik idd ook doorgegeven, is in de buurt, veel graffiti en natuur dat overneemt.
Wordt tijd dat ze die zooi eens aan gaan pakken. Maar tot dan kan TS er mooi gebruik van maken.
Ik zat alleen te denken dat ze daar wss niet heel blij worden als ik rond loop met een nep wapen.Denk dat een meer privé afgelegen plek toch beter is.
Heel erg bedankt voor alle suggesties!!
Ik ga van het weekend eens rondrijden.
Captain schreef:_San87_ schreef:
Ik zat alleen te denken dat ze daar wss niet heel blij worden als ik rond loop met een nep wapen.Denk dat een meer privé afgelegen plek toch beter is.
Heel erg bedankt voor alle suggesties!!
Ik ga van het weekend eens rondrijden.