Azijn is ook niet eens toegestaan om te spuiten in je tuin.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jis_ schreef:Wat echt helpt is in een flat gaan wonen, geen tuin geen onkruid. Flauw misschien maar zo is het wel.
Hier een zonnige voortuin met veel Sedum.
En “onkruid” waar ik het meeste van laat staan want dat bloeit best mooi en is goed voor insecten. Er is een wilde plant aan komen waaien wat elk jaar Hommels aantrektTussen de tegels haal ik weg.
Tips/behandelen met anti onkruidspul wat schadelijk is voor de natuur vind ik niet meer van deze tijd.
De gemeente hier gaat onkruid tussen tegels te lijf met onkruidbranders.
marleen_usar schreef:Ik wil de voortuin gaan aan pakken, het is nu betegeld en er is veel onkruid. Zijn er mensen die grind in de voortuin hebben, daar gooi je dan een anti onkruid middel over heen. Ook wil het hekwerk weg doen want dat staat nu scheef, ik wil daar een groene afscheiding plaatsen alleen weet ik nog niet welke. Iemand tips of ideeën?
Jis_ schreef:Wat echt helpt is in een flat gaan wonen, geen tuin geen onkruid. Flauw misschien maar zo is het wel.
Hier een zonnige voortuin met veel Sedum.
En “onkruid” waar ik het meeste van laat staan want dat bloeit best mooi en is goed voor insecten. Er is een wilde plant aan komen waaien wat elk jaar Hommels aantrektTussen de tegels haal ik weg.
Tips/behandelen met anti onkruidspul wat schadelijk is voor de natuur vind ik niet meer van deze tijd.
De gemeente hier gaat onkruid tussen tegels te lijf met onkruidbranders.