Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elisa2 schreef:Ik vond de ponyclubs vroeger ook echt leuk. Carnaval doen met de ponyclub, carrousel rijden. Slalom race doen haha.
En de platenwinkel en videotheek ja, dat waren ook echt uitjes. Op zaterdag of zondag een paar films huren.
Bellatrix schreef:Ik ging met een vriendin altijd naar een telefooncel en daar belde we ongepaste nummers.
SusanH schreef:Wat? Bestaat de Expo nog? Ik vond dat een geweldige winkel. Idd hoop geld heen gebracht en de nodige cadeautjes gekocht voor mensen uit mijn vriendenclub destijds. Ik mis ook de V&D vind het een hele fijne winkel. Heb er ook nog veel baby en kinderkleding voor onze dochter gekocht. Heel jammer dat die winkel niet meer bestaat.
En wat mis ik van vroeger...de Flevohof. Ik vind het nog steeds jammer dat ze daar een pretpark van gemaakt hebben. Beleef de dag van je leven in de Flevohof. Wie wil dat nou niet?
Edit: en het Land van Ooit natuurlijk. Kinderen zijn de baas. Dat vonden wij vroeger helemaal leuk.
8nnemiek schreef:Bellatrix schreef:Ik ging met een vriendin altijd naar een telefooncel en daar belde we ongepaste nummers.
O jaEr was een nummer waar je als vrouw gratis naar kon bellen en dan werd je aan een willekeurige man gekoppeld. Mannen moesten wel betalen. Mijn beste vriendin vond het geweldig om daar vanuit een telefooncel voor de grap naar te bellen, maar ik durfde dat nooit
![]()
Oh ja, de Kijkshop, dat was ook zo’n heerlijke winkel
Bellatrix schreef:Ik ging met een vriendin altijd naar een telefooncel en daar belde we ongepaste nummers.
Moon10 schreef:Ik mis het postkantoor. En dan vooral de dagen vooraf aan de verkoop van concertkaarten van -in mijn geval- Bruce Springsteen. Met je slaapzakje voor de deur. Eten en drinken mee en zorgen dat je als 1 van de eersten een kaartje kunt bemachtigen. Pure nostalgie voor mij.