Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pillow schreef:Ik heb het ook gegoogled en gedaan wat er staat. Met npo start een programma op de telefoon dan op pauze zetten en dan krijg je een tv icoontje in beeld. Nou niet dus. Als ik hetzelfde met you tube doe krijg ik dat icoontje wel en zie ik de film op TV. Dus?????
herr_balou schreef:Ik kan op mijn iphone wel direct vanuit de npo app streamen naar de tv via airplay.
@TS; je hebt vast geen iphone maar welke smartphone dan wel, misschien dat iemand je hier dan verder kan helpen.
leeslampje schreef:herr_balou schreef:Ik kan op mijn iphone wel direct vanuit de npo app streamen naar de tv via airplay.
@TS; je hebt vast geen iphone maar welke smartphone dan wel, misschien dat iemand je hier dan verder kan helpen.
Naar een Chromecast?
Ik heb Chromekast en kan alles vanaf mijn iPhone op die manier naar tv streamen. Videoland, YouTube, etc. En NPO start ook, tót deze app update. Nu lukt het mij ineens niet meer (NPO Start ziet geen Chromekast om naar te streamen). Ik heb het alleen met deze app ineens sinds de update...
Eef_Bam schreef:Ts: kan je niet in de appstore op je tv de nieuwe app downloaden? Dat werkte bij mijn tv. Oude npo app staat wel nog bij mijn favorieten en ktijg ik niet weg dus moet altijd even met een omweg de nieuwe app openen.
Edit: heet samsung smart hub geloof ik.
herr_balou schreef:Eef_Bam schreef:Ts: kan je niet in de appstore op je tv de nieuwe app downloaden? Dat werkte bij mijn tv. Oude npo app staat wel nog bij mijn favorieten en ktijg ik niet weg dus moet altijd even met een omweg de nieuwe app openen.
Bij ons was de nieuwe app al automatisch geïnstalleerd en die hield er na een aantal dagen mee op met de mededeling dat er geen ondersteuning meer was. In het overzicht van beschikbare apps staat NPO niet.
@TS; ik krijg alleen een stream-optie op het moment dat ik iets (een programma; live of terugkijken) het gekozen.
Eef_Bam schreef:Ts: kan je niet in de appstore op je tv de nieuwe app downloaden? Dat werkte bij mijn tv. Oude npo app staat wel nog bij mijn favorieten en ktijg ik niet weg dus moet altijd even met een omweg de nieuwe app openen.