Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koper schreef:Actium ken ik niet eens, ik zie dat het voornamelijk Drenthe en omgeving is. Net de verkeerde regio voor mij
Koper schreef:Maar zouden dan echt vanwege een kleurtje mensen een woning weigeren?Ik weet ook hoe een verfkwast werkt, en de dingen die ik minder fijn zou vinden aan een woning (locatie, geen balkon, dat soort dingen) weet je van tevoren. En tuurlijk, er kan altijd iets onverwachts zijn waardoor je ergens liever niet woont. Maar dan denk ik meer aan ongedierte of dat het blok ernaast een bouwput blijkt te zijn.
Je huisje wil je toch juist graag eigen maken, eventueel inclusief met een kwast in het rond?
Adrija schreef:Jaren naar tevredenheid gewoond in een kleine beneden woning, waar ik op plaats 21 startte. Dit was in 2002 in Leiden in de Hakbijlenbuurt. Alle huurwoningen (duplex) daar hadden een tuin of balkon alleen deze niet want het was een benedenhoekwoning. Ik vermoed dat de woning daarom door meerdere mensen was afgewezen. Natuurlijk was de tuin(tje) een gemis op warme dagen, maar ik was er toen evengoed erg blij mee. Ik kwam van een studentenkamer.