Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mjelleke schreef:Is ergens in de advertentie ook gespecificeerd hóe waterdicht de jas zou zijn?
Er zit een groot verschil tussen waterdicht en waterdicht, dat loopt van "regent niet meteen helemaal door" naar "kan tegen een langdurige stortbui".
Mjelleke schreef:Is ergens in de advertentie ook gespecificeerd hóe waterdicht de jas zou zijn?
Er zit een groot verschil tussen waterdicht en waterdicht, dat loopt van "regent niet meteen helemaal door" naar "kan tegen een langdurige stortbui".
AnnedB schreef:Even een aangetekende ingebrekestelling sturen.
Hiervan zijn voorbeelden te vinden op Google.
https://www.juridischloket.nl/voorbeeld ... k-product/
grizzlybear schreef:Update: ik heb reactie dat ze niks gaan vervangen of geld terug gaan geven. Ik heb een brief gestuurd om de koopovereenkomst te ontbinden, ik hoop dat dit helpt, maar ik ben er bang voor
grizzlybear schreef:Utixo schreef:Was het een jas met veel korting, uitroeptekens en smileys in de advertentie? En heb je hem via Facebook of Instagram oid gevonden?
Als het inderdaad een dropshipper is geweest moet je een lange adem hebben.
Nee, totaal niet. Ik zou zelf hier nooit wat kopen als ik dit zou weten. Zag er echt uit als een hele nette Nederlandse website.
grizzlybear schreef:AnnedB schreef:Even een aangetekende ingebrekestelling sturen.
Hiervan zijn voorbeelden te vinden op Google.
https://www.juridischloket.nl/voorbeeld ... k-product/
Al gedaan via de mail. En via de post heeft geen zin want er is geen adres binnen Nederland bekend
Wranglerbutt schreef:grizzlybear schreef:Al gedaan via de mail. En via de post heeft geen zin want er is geen adres binnen Nederland bekend
Staat er een kvk nummer op de site? Dan kan je hiermee het (post) adres opzoeken. Ik kwam er zo achter dat 'mijn' dropshipper was gevestigd in een doorsnee 2onder1kap in een Brabants dorp. Volgens Google Streetview met een hele dikke auto voor de deur..Niet van mijn geld, oplichter!!
Gypsy schreef:Fantastisch, welke regio? Er woont vast een bokker in de buurt.