Laptop klap ik na het opstarten gewoon dicht.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noeps schreef:Fijne tips worden in dit topic gegeven. In onze nieuwe werkkamer komen twee werkplekken en we (man en ik) zijn aan het uitzoeken of we bij de docking stations voor de laptops 2x2 schermen doen of juist elk een ultrawide scherm. Als ik zo de ervaringen lees dan is een ultrawide scherm praktischer en prettiger in gebruik.
Ladyson schreef:Thanks voor de tips!
Voor degene met ultrawide.. Hoe werkt bijv het presenteren van een powerpoint in een online meeting, waarbij je de mensen van die meeting ook nog wil kunnen zien? Dan krijg je toch een verticale kolom (bij splitview) voor een horizontale presentatie? Of is mijn ervaring hiermee achterhaald?
fransje23 schreef:Ik vind twee dezelfde losse schermen juist fijner dan een ultrawide scherm. Ik denk omdat ik daarom een bewustere scheiding heb tussen het scherm waar ik daadwerkelijk in werk en het scherm met de informatie/het dossier wat ik aan het controleren ben.
Laptop klap ik na het opstarten gewoon dicht.
Exitium schreef:. Bijkomend voordeel is dat je het met één beugel (of voet) af kan in plaats van twee, dus het scheelt ook ruimte op je bureau.
Ladyson schreef:Thanks voor de tips!
Voor degene met ultrawide.. Hoe werkt bijv het presenteren van een powerpoint in een online meeting, waarbij je de mensen van die meeting ook nog wil kunnen zien? Dan krijg je toch een verticale kolom (bij splitview) voor een horizontale presentatie? Of is mijn ervaring hiermee achterhaald?