Een zandloper als teken voor een mooi lichaam? What?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nancy schreef:Ingevuld, ik had de meeste wel goed, maar sommige waren echt onverklaarbaar
J0anieke schreef:_Nancy schreef:Ingevuld, ik had de meeste wel goed, maar sommige waren echt onverklaarbaar
Zandloper figuur. Ik snapte m ook pas bij de uitleg. Als er een foto bij had gestaan van iemand met dat figuur had ik m wellicht wel begrepen.
Oa die pet en dat staande mannetje waren ook nieuw voor mij. Gelukkig waren die eind vragen er bij, anders was het wel een beetje een nietszeggende enquête.
karuna schreef:Ik had hem al ingevuld maar alleen de clown en de oogjes kon ik nog wel verklaren maar de resteen glimlach om leegte aan te geven? Een petje is liegen? Zandloper is een lichaam? Die doodshoofd snap ik al helemaal niet een duister ligubere smiley om iets leuks aan te geven? Ik word oud geloof ik
karuna schreef:Ik had hem al ingevuld maar alleen de clown en de oogjes kon ik nog wel verklaren maar de resteen glimlach om leegte aan te geven? Een petje is liegen? Zandloper is een lichaam? Die doodshoofd snap ik al helemaal niet een duister ligubere smiley om iets leuks aan te geven? Ik word oud geloof ik
Niobe schreef:karuna schreef:Ik had hem al ingevuld maar alleen de clown en de oogjes kon ik nog wel verklaren maar de resteen glimlach om leegte aan te geven? Een petje is liegen? Zandloper is een lichaam? Die doodshoofd snap ik al helemaal niet een duister ligubere smiley om iets leuks aan te geven? Ik word oud geloof ik
Het doodshoofd komt van
“This is so funny I just died” of zoiets.
Of je doodlachen in plat Nederlands.