Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dammie schreef:CZ biedt geen volledige restitutie polis meer. Nu is het alleen ggz en wijkzorg wat eruit gaat, maar wel iets om op te letten.
https://www.zorgwijzer.nl/zorgverzekeri ... is-in-2024
Mandarijn schreef:Volgens Zorgkiezer gaat mijn verzekering bij asr met ruim 13 euro per maand omhoog. Ik kan het in mijn account bij asr nog niet helemaal terugvinden.
Als ik de vergelijker invul krijg ik er bij FBTO eentje voor 3 euro meer per maand dan wat ik nu betaal met dezelfde aanvullende dingen, heeft iemand ervaring met hun? Ik ben wel tevreden met asr, maar ik wil liever ook niet veel meer gaan betalen.
Yonker schreef:De ASR verzekering is vandaag duurder dan gisteren, ik denk dat ze niet de juiste tarieven hadden aangepast maar de oude![]()
Klein beetje onderzoek gedaan vandaag extra... maar ik denk dat ik toch niet heel veel goedkoper kan gaan uit zijn.... Basisverzekering is gewoon al snel 140/150 euro als je eigen risico op minimaal laat staan.... Het gaat echt gewoon nergens over meer, maarja we hebben het maar te accepteren.
Ghostattack schreef:Hier vorig jaar overgestapt naar Just; met hoogste eigen risico, jaarlijks betalen en geen aanvullende dingen kwam ik op 1269,49 (107,95 pm). In 2024 zou ik naar 1452,36 (123,50 pm) gaan... Vind dat best een heftige stijging.
Elin_ schreef:Ghostattack schreef:Hier vorig jaar overgestapt naar Just; met hoogste eigen risico, jaarlijks betalen en geen aanvullende dingen kwam ik op 1269,49 (107,95 pm). In 2024 zou ik naar 1452,36 (123,50 pm) gaan... Vind dat best een heftige stijging.
Ik schrik eerder dat jij nog zo goedkoop kan zittenhoe doe je dat???