Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jasmijn159 schreef:Rij sinds kort in een gewrapte auto. Ik vind het vreselijk. Ik ben van rood naar wit gegaan. Het rood is nog altijd zichtbaar aan de binnenkant van de deur en de achterklep. Het zit erg lelijk op veel plekken, bv rond het handvat van de deur en in andere bochtjes/richels. En ergste nog: hij wordt veeeel sneller vies, tis net of het statisch is en het vuil aantrekt ofzo.
Ik zou het echt niemand aanraden, maar misschien heb ik dus een prutser gehad..
Lalidan schreef:Technisch geen advies, maar als je het doet, meld het wel even bij de rdw. Dan krijg je namelijk een nieuw kentekenbewijs en het voorkomt aangehouden worden door de politie omdat kleur op papier en kleur in het echt niet overeen komt.
Pepperrr schreef:Let wel op dat je een gewrapte auto beter niet door de wasstraat kan halen. Beter dus met de hand wassen. En vergeet niet de nieuwe kleur door te geven aan de RDW!
Ik zit er zelf aan te denken om mijn scooter te gaan wrappen, als ik er ooit budget voor heb
janderegelaa schreef:Pepperrr schreef:Let wel op dat je een gewrapte auto beter niet door de wasstraat kan halen. Beter dus met de hand wassen. En vergeet niet de nieuwe kleur door te geven aan de RDW!
Ik zit er zelf aan te denken om mijn scooter te gaan wrappen, als ik er ooit budget voor heb
Die nieuwe kleur hoeft niet want het kan er vanaf. Ze maken er sowieso geen probleem van.