Nieuwe keuken van Ikea

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 13:45

Roodvos schreef:
zonnebloem18 schreef:
Dan zou ik er wel echt goed over nadenken of je indeling niet wil veranderen. Je vaatwasser wil je bij voorkeur naast de spoelbak willen of in elk geval dichtbij.

Waarom wil je dat?
Oprechte vraag.

Als je er echt geen plek voor hebt is het een ander verhaal, maar TS laat een hele nieuwe keuken plaatsen en dan zou ik hem zo ideaal mogelijk inrichten.

Je wilt de vaatwasser graag dichtbij de spoelbak omdat je de vaatwasser dan makkelijker zonder al te veel gedruppel door de keuken kan vullen als je dingen hebt afgespoeld.

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 13:48

Ik werk zelf in een keukenzaak, ik denk dat je met dit budget ook best een (soortgelijke) keuken daar kan uitzoeken maar dan inclusief plaatsen. Het was volgens mij al gezegd maar wellicht loont het de moeite om dat nog eens uit te zoeken.

Daarnaast klopt het dat je rekening moet houden met afwijkende maten qua inbouwapparatuur. Het is niet onmogelijk om apparatuur van een ander merk dan IKEA er in te plaatsen, maar je bent wel gebonden aan een kleinere selectie omdat niet alles past bij de maten van IKEA keukens. Succes!

Earth

Re: Nieuwe keuken van Ikea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-23 14:32

Nja er zijn in ieder geval mogelijkheden. Ik heb even gekeken bij Deena haar zaak en idd zijn die prijzen ook wel interssant. Dus goed om te weten dat ik me niet perse hoef toe te spitsen tot Ikea met dit budget.

Mijn man moet altijd even bufferen als ik met dit soort ideeën kom maar hij heeft er wel zin in. Dat is voor hem ook wel snel, meestal buffert hij een paar weken als ik met dit soort ideeën kom _O-

Ik dacht eerst dat ik geen wit wilde, maar ik kan dat natuurlijk combineren met een mooie achterzijde. Backsplash zoals ze dat zo leuk zeggen in de USA :') En ik wil al heeeel lang deze tegel ergens, maakt niet uit waar. Dus gewoon een witte keuken met rustig blad en dat deze tegel erachter *\o/*
Kan trouwens ook met groentinten :))
Afbeelding

Ceetje_bokt

Re: Nieuwe keuken van Ikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 14:41

Wow, schitterende tegels. Zeker in combinatie met een rustige witte keuken.