Het huis nog niet, ik ben wel al volledig in kerst sferen, ik luister al weer kerstmuziek en de eerste kerstfilms zijn al bekeken. Ik ga over twee weken de kerstshows af, als ik het nu doe dan staat die boom begin november al en dat is echt veel te vroeg. Wij hebben de traditie om op 6 december het huis te decoreren en dan 's avonds friet halen en Home Alone kijken in een gezellig huis.
Happy16
Geplaatst: 03-11-23 14:55
Het is gebeurd
En ik vond net bij Zeeman zo'n leuke aanvulling voor bij mijn mini-kerstboom De cassiere zei dat ze hem ook zo leuk vond, haha! (De lampjes zaten er al omheen, zo grappig!)
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 05-11-23 12:13
De boom staat hier nog niet maar ik heb wel alvast dit gedaan.
Hier zijn we begonnen. Vanavond de ballen erin. Eerste cadeau ligt al onder de boom
Hoorde van meerdere mensen dat de intratuin deze week overdag al super druk was. Dus succes voor de mensen die op een zaterdag gaan. Wij zijn de eerste dag gegaan en toen waren we er toen de winkel net open was. Toen ging het wel zodra je de lunch ruimte gepasseerd was.
Ik ben ook gek om kerstspullen. Maar heb nog niks staan, heb nu nog herst thema in huis. De boom moet ik ook nog mee wachten omdat ik altijd een echte heb, die houdt het anders niet tot kerst .
Nee. Hier echte Kerstfan maar eerst komt St.Maarten (11nov.) en dan St.Nicolaas (5en6 december) en daarna pas de Advent en Kerst t\m Driekoningen. Waarna de Kerstversieringen weer voor een jaar opgeruimd kunnen worden.
Oh Selina die is gaaf!! Ik ga morgen de tuincentra af. We hebben beide een vrije dag en gaan lekker kerst shoppen en dan volgende week alles opzetten. Ik heb er zin in!
Deze komt aan de voordeur Was een DIY pakket. Moeten nog wel lampjes in
[ [url=m/6xayCC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar heb je die vandaan? Fantastisch
Achter ‘t Huys
cursebreaker
Geplaatst: 22-11-23 16:54
Selina schreef:
Deze komt aan de voordeur Was een DIY pakket. Moeten nog wel lampjes in
[ [url=m/6xayCC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat is dit super leuk zeg
—
Hier is het de bedoeling dat we komend weekend alles gaan versieren/opzetten. Ben momenteel bezig met wat dingen opruimen/leeghalen, en dan kan ik poetsen zodat het dit weekend klaar is om te versieren.
Heb ook al wat Advent Kalenders in huis, dan kunnen die erna ook gelijk hun plekje krijgen