Sky_As schreef:Vraagje voor de mensen die 15+ euro betalen aan hun huishoudster.... Verdienen jullie dan meer dan dat bedrag per uur op jullie werk?
(algemene vraag, ik hoef niet te weten hoeveel je verdient hoor, een simpele ja of nee volstaat)
Want mijn dilemma was altijd dat als ik iemand meer moet betalen dan dat ik zelf verdien om mijn huis schoon te maken , ik beter minder uur kan gaan werken....
(ik heb ook niet per se een hekel aan schoonmaken)
Ik verdien idd meer, maar ook toen ik studeerde en mijn uurloon lager/gelijk lag aan dat van de werkster had ik er wel een. Maar ik heb dan ook een hartgrondige hekel aan schoonmaken en ben er (ook omdat ik het met tegenzin doe en het nooit regelmatig zelf heb gedaan) echt heel slecht en onhandig in.
Ook nu heb ik weer overwogen om nadat mijn huidige werkster is gestopt het zelf te gaan doen (is toch een snelle besparing van honderden euro's per maand), maar dat gaat niet werken. We gaan het nl bijna zeker niet goed bijhouden en dan heb ik steeds wel het gevoel dat ik 'nog iets moet doen'. Dus ik koop mijn gemoedsrust af