Spenk schreef:Gemma_99 schreef:Ik heb een Oppo A94, heel erg tevreden over! De camera is wmb dikke prima en hij heeft een goed telefoon geheugen (heb er momenteel geen extra SD kaart in). Heb erg weinig last van dat het wellicht wat achterloopt op Android updates, hij functioneert prima en kan alles er mee doen wat ik wil. De batterij begint het na 3 jaar wel wat slechter te doen maar ik kom er de dag nog makkelijk mee door![]()
Daarnaast is het ook wel echt een beuker van een ding. Denk dat ik hem gemiddeld 3 keer per week vrij hard laat vallen (Soms een beetje onhandig maar hecht ook wel weinig waarde aan een telefoon merk ik) maar hij breekt niet snel. Heb er wel zo'n standaard hoesje eromheen en een screenprotector op. Mijn oude Huawei en Samsung waren inmiddels wel kapot gegaan denk ik.
Ik zag hier boven dat iemand niet met zijn Oppo mobiel kon betalen. Kan ik met de A94 wel!
Vind het vooral een voordeel dat je bij Oppo niet zo veel betaald voor het merk maar toch een degelijke telefoon krijgt.
Dat is alleen voor je bankieren apps en betalen met je telefoon niet zo bevordelijk zegmaar....
Daarom zijn updates zo belangrijk.
Maar die updates zijn er toch gewoon?
Mijn moeder krijgt iig gewoon steeds de beveiliging updates op de Oppo.