Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Monody schreef:Wat veel reacties dankjulliewel! Ik ga het eens uitpluizen. Korter maken bij de kleermaker kan, maar wat eerder ook al genoemd werd is dat ik gewoon vind dat een broek voor dat geld goed moet zitten en ik dan niet weer geld aan een kleermaker moet besteden. Als het niet anders kan is dat een eventuele oplossing maar liever niet
Monody schreef:Of ze nou uit of in de mode zijn, ik vind dat je minstens een goede skinny jeans in je kast moet hebben. Als ik voor mijzelf spreek althans![]()
Ik had heel vaak skinny jeans van 20,- van de H&M. Deze zaten de eerste paar weken mooi maar begonnen al heel snel met lubberen waardoor de levensduur van deze broeken helaas niet lang is. Ik wil echt investeren in een goede skinny jeans voor mijzelf. Echter ben ik niet groot: 1.55, maar heb ik wel relatief wat heup omvang voor mijn lengte.
Vroeger had ik maat 24x30 als het om broeken ging. Dus ik deze maat bij Levi’s besteld om eens echt goed te investeren in een skinny. Echter was deze broek héél erg skinny en stonden de afdrukken van de jeans in mijn benen. Plus, de pijpen van deze broek waren ook weer te lang. Dus ik zou een 25x28 moeten en die zijn er bijna niet of zijn al uitverkocht.
Ik zit dus even met mijn handen in het haar. Ik wil een mooie, lichtblauwe skinny jeans die wat langer mee gaat dan 2 weken en die geschikt zijn voor kleinere dames met een hoge taille. Ik hoor jullie suggesties daarin graag.
claudia85 schreef:Ik zweer sinds anderhalf jaar bij levi's. Zoveel merken geprobeerd en na een half jaar zit er of geen model meer in of zijn ze zo dun geworden dat ze in de prullenbak verdwijnen. Ik ben 1.60 en de lengtemaat 30 is voor mij ook net iets te lang. Ik heb toevallig gisteren 2 levi's broeken in de aanbieding gekocht bij zalando lengtemaat 28. Hopelijk zitten deze goed, helaas hier nergens een winkel die levi's verkoopt dus kan niks passen. Kijk eens bij zalando of about you voor je maat. Vaak ook nog goede aanbiedingen daar.
belle_boef schreef:claudia85 schreef:Ik zweer sinds anderhalf jaar bij levi's. Zoveel merken geprobeerd en na een half jaar zit er of geen model meer in of zijn ze zo dun geworden dat ze in de prullenbak verdwijnen. Ik ben 1.60 en de lengtemaat 30 is voor mij ook net iets te lang. Ik heb toevallig gisteren 2 levi's broeken in de aanbieding gekocht bij zalando lengtemaat 28. Hopelijk zitten deze goed, helaas hier nergens een winkel die levi's verkoopt dus kan niks passen. Kijk eens bij zalando of about you voor je maat. Vaak ook nog goede aanbiedingen daar.
Levi’s had ik hier als nette broek gekocht. Met nette broek loop ik niet veel. Zittend werk. Binnen een jaar al doorgesleten. Voor een broek van ruim €100 toch wel erg zuur.