Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tazzey schreef:Ik ben ook lang op zoek geweest naar een alternatief voor de KitchenAid maar nooit echt geslaagd. Ik heb de Kenwood geprobeerd en ook de Bosch maar ik vind die echt niet krachtig genoeg waardoor we er bijna geen gebruik van maakten.
Gisteren heb ik toch maar een zware KitchenAid gekocht en wat een verademing is dat. Het is de moeite waard om er een poosje voor te sparen. Ik wou dat ik het geld van de andere machines opgespaard had en gewacht had op de KitchenAid.
Iris82 schreef:Tazzey schreef:Ik ben ook lang op zoek geweest naar een alternatief voor de KitchenAid maar nooit echt geslaagd. Ik heb de Kenwood geprobeerd en ook de Bosch maar ik vind die echt niet krachtig genoeg waardoor we er bijna geen gebruik van maakten.
Gisteren heb ik toch maar een zware KitchenAid gekocht en wat een verademing is dat. Het is de moeite waard om er een poosje voor te sparen. Ik wou dat ik het geld van de andere machines opgespaard had en gewacht had op de KitchenAid.
Okay, schopje want het was al even geleden, maar Tazzey, wat maak jij erin dat je bijvoorbeeld de Mum oid niet krachtig genoeg vindt?
Ik zou het graag willen gebruiken voor wat meer heavy dingen (deeg kneden) dus dat moet ie wel aan kunnen natuurlijk.
Tazzey schreef:Hoe bevalt de gehakt molen? Ik twijfel om hem te kopen. Wij hebben de zelfde uitvoering, ook rood. Wat een fantastisch apparaat is dat.
Cowgirl, voor dat soort deeg is de mum o.a. echt heel prima geschikt. Waarom zou je meer uitgeven voor iets dat je verder niet veel gebruikt.