Welke elastieken voor dik haar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mazida

Re: Welke elastieken voor dik haar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-23 15:52

Die van de Action kan ik niet meer dan 2x keer om mijn staart wikkelen en dan zakt hij af. Als ik hem 3 keer draai, knapt ie -O-

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 16:49

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 17:11

eenitraM schreef:

Ik gebruik niet anders dan Invisibobble elastiekjes. Nooit meer "deuken" in mijn haar en ze gaan erg lang mee. Als ze opgerekt zijn even in warm water en ze zijn weer als nieuw. Ik heb verschillende nep varianten geprobeerd maar nog nooit een écht goede dupe gevonden.

Die van de Action heb ik eens geleend omdat mijn stiek stuk was onderweg, maar na een regenbui was mijn licht blonde haar zwart gestreept en dat heeft de kapper uiteindelijk moeten herstellen. Maar goed, wat verwacht je voor die prijs. :')

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 17:16

Ik vind die spiraal elastiekjes ook fijn. Ik gebruik wel de dikkere variant. De kleintjes daar hangt mijn staartje zo naar beneden zeg maar. Ik vind het ook leuk dat je daarmee je haar wat rommeliger kan maken zeg maar en dat ziet er net wat leuker uit vind ik.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 18:09

Oh hou op over haar elastieken...
Wat een ellende.
Ik ga ook met tips aan de slag

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 18:27

Ik vind het gek dat nog niemand deze elastieken heeft genoemd.
https://www.zenner.nl/product-categorie ... lastieken/
Zijn bij de kruidvat te koop maar heb ze ook bij de etos gezien.
Alles gleed uit mijn haar maar door het rubberen randje blijft het goed zitten. En je doet er heel lang mee. Ooit eens een namaak gekocht bij de wibra en die doen het ook nog steeds goed. Al hebben ze die niet meer.

Als ik mijn haar in een staart doe zit er zo'n elastiekje om heen. Maak ik een vlecht dan voldoet een simpel elastiekje waarschijnlijk komen die van de action of zeeman.

Ik heb van die stay in hair range ook haarklemmen en ook die blijven goed zitten.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 18:57

friezenfan2 schreef:
Ik vind het gek dat nog niemand deze elastieken heeft genoemd.
https://www.zenner.nl/product-categorie ... lastieken/
Je hebt de hele categorie haarelastieken gelinkt. Maar als je deze bedoeld: ik heb ze gehad. Bleven wel oké goed zitten (beter dan nornale elastieken) maar mijn hele haar zat ermee in de knoop, wat resulteerde in enorme klitten rondon het elastiek en haar dat op z'n best beschadigde, op z'n ergst eruit geknipt.

Maar dat heb ik dus ook met traditionele elastieken. Daarom de schrunchies die strakgetrokken worden, en alleen als het echt niet elastiekloos kan. En mijn haar is gewoon goed verzorgd en zacht :+ .

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 19:09

Ja mijn haar ging ook in de knoop en ook met de elastiek in de knoop. Resultaat 10 cm korter geknipt ook _O-

Mijn spiraal elastieken zijn ook van dat merk. En ik heb ook wat gewone elastiekjes zonder metaal/plastic of rubber. Volgens mij ook van dat merk die zijn wel aardig en gaan lang mee. Bij mij breken ze snel die gewone.

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 19:12

Nee hoor dit zijn allemaal stay in hair elastieken en al deze blijven veel beter zitten als ik een staart maak dan welke andere ooit. En mijn haar draait niet om het elastiekje maar dat heeft het ook nog nooit gedaan.

Doen jullie zulke rare dingen met je haar en elastiekjes?

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 20:39

Die stay in hair lijn elastieken staan garant voor hele plukken haarverlies, die wil ik echt nooit meer in mijn haar :n

Qerty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 21:20

Mijn ervaring is ook dat deze elastieken de opdracht 'stay in hair' iets te serieus nemen :D