Kookaburra schreef:Maar sprinkhanen zijn zo leuk
…als ik het woord ‘legboor’ lees haak ik af

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Movement schreef:Kookaburra schreef:Maar sprinkhanen zijn zo leuk
[img]m/fL6EYz.jpg[/i/mg]
Je mag haar hebben hoor!Heeft niet veel zorg nodig dus dat scheelt!
Fearn schreef:Movement schreef:
Je mag haar hebben hoor!Heeft niet veel zorg nodig dus dat scheelt!
Misschien knapt ze nog op met wat groentesoep...
Suliko schreef:Heb ik een speciale notie gemist dat het sprinkhanen-in-bed-tijd is![]()
Was rustig aan het lezen, toen dit opeens naast me opdook. Moest gelijk aan dit topic denken.Het arme ding mist ook nog eens een poot en ik wil er niet over nadenken waar die mogelijk gebleven is. Hoe leuk ik sprinkhanen ook vind, ik hoef ze écht niet in mijn bed! Stuurde al naar mijn vriend dat hij heus geen vervangend gezelschap had achter hoeven laten terwijl hij in Duitsland zit.
[ [url=m/uMBZ18.jpg]Afbeelding[/url] ]
EmmaVZ schreef:Suliko schreef:Heb ik een speciale notie gemist dat het sprinkhanen-in-bed-tijd is![]()
Was rustig aan het lezen, toen dit opeens naast me opdook. Moest gelijk aan dit topic denken.Het arme ding mist ook nog eens een poot en ik wil er niet over nadenken waar die mogelijk gebleven is. Hoe leuk ik sprinkhanen ook vind, ik hoef ze écht niet in mijn bed! Stuurde al naar mijn vriend dat hij heus geen vervangend gezelschap had achter hoeven laten terwijl hij in Duitsland zit.
[ [url=m/uMBZ18.jpg]Afbeelding[/url] ]
Agossie wat een schatje!Hij wilde gewoon even een knuffel van jou
Deze keer een mannetje want hij heeft geen legboor
prugelpiet schreef:Ik word plaatsvervangend ongemakkelijk in mijn eigen bed. Met het geluid van de sprinkhanen op de achtergrond.
Nu durf ik nooit meer met het raam los te slapen
pinto_1 schreef:Ik denk nog steeds dat het zilvervisjes zijn.