Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shiloh schreef:Geen hele felle kleur. Maar die van ons is donker groen (olijf). Hebben hem pas een half jaar, maar we zijn er heel erg blij mij.
[ [url=m/DC4myP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uevxO2.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Foto’s zijn genomen toen het buiten heel donker was)
Mij is uit je opening niet duidelijk of je blauw/groen nu juist wel of niet saai vind.
LWDaisy schreef:Wij hebben 2 muren grijs en 2 in tropenoranje.
Dat was in onze vorige woning ook zo haha, wij vinden het een fantastische kleur. Wel lastig om het terug wit te krijgen, als dat contractueel verplicht is![]()
[ [url=m/Ugs91z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Solleke_Noah schreef:Wij hebben onze keuken lichtblauw geverfd, met witte marmeren knopjes als handvaten. Oorspronkelijk was hij zwart met chromen handvaten, maar dat vond ik erg saai.
Deze kleur is natuurlijk niet iedereen zijn smaak, maar ik word er nog elke dag vrolijk van![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dorus schreef:Onze keuken was creme, tot de fineer losliet. Momenteel is het merendeel van de deurtjes in een hele lichte grijze kleur van een pot verf die mijn man ergens in de uitverkoop tegen kwam dus nog steeds erg neutraal, maar we gaan ze binnenkort laten spuiten, want dat is echt nodig. En waarschijnlijk nieuwe greepjes. Het idee was weer gewoon in een neutrale kleur, maar dat olijf groen is ook wel heel erg mooiAlleen past ons aanrechtblad daar qua kleur net helemaal bij dus dat moet ik even good doordenken. De kans dat de granol beschadigd als we het aanrechtblad gaan vervangen is erg groot, en aangezien die naadloos overloopt naar de woonkamer en ik eigenlijk niet op een grote verbouwing zit te wachten is dat nogal een dingetje...
Maar zo'n groen net als Shiloh is voor mij nog helemaal geen heftige kleur hoor. Niet super neutraal, maar nog wel heel erg bedeesd. Dat blauw vind ik dan weer veel uitgesprokener qua kleur.
Cer schreef:bij mij laat ook de plaklaag / fineerlaag los.. nu denk ik eraan om die laag eraf te halen waar die los zit, en alles opnieuw te wrappen... zou dat kunnen?
(en ik zoek gekleurde vloertegeltjes)