Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Ik ben een aantal jaar geleden ook overgestapt van Rabobank naar ASN vanwege de discutabele investeringen van andere grote banken. Tot nu toe nog steeds geen spijt van en vind het een fijne bank. De app werkt goed en de betaalapp ook en over de jaren heen zijn er zichtbare verbeteringen geweest aan de dienstverlening.
Oh ja, en mijn spaarrente stijgt op dit moment meerdere keren per jaar. Ben ik ook wel blij mee.
Edit: en de betaalpas met Toekan is ook wel een pluspunt.
VuurVleugels schreef:xPabloBokt schreef:Ik ben een aantal jaar geleden ook overgestapt van Rabobank naar ASN vanwege de discutabele investeringen van andere grote banken. Tot nu toe nog steeds geen spijt van en vind het een fijne bank. De app werkt goed en de betaalapp ook en over de jaren heen zijn er zichtbare verbeteringen geweest aan de dienstverlening.
Oh ja, en mijn spaarrente stijgt op dit moment meerdere keren per jaar. Ben ik ook wel blij mee.
Edit: en de betaalpas met Toekan is ook wel een pluspunt.
Ooh gemeen, ik heb een hele saaie gekregen! Dat was echt een teleurstelling toen ik de brief opende
Edit: oh! Krijg nou wat, de kleuren moeten een toekan voorstellen! Hahaha wauw, goedemorgen allemaal
Muga schreef:Klinkt als een goede reden. Bestaat er ook een soort overstapservice? als ik denk aan alle automatische incasso die er lopen, is overstappen wel een aardig klusje hier...
xPabloBokt schreef:Muga schreef:Klinkt als een goede reden. Bestaat er ook een soort overstapservice? als ik denk aan alle automatische incasso die er lopen, is overstappen wel een aardig klusje hier...
Ja, ik heb die toen gebruikt. Wel tegen betaling, maar ik geloof dat je dan 13 maanden lang al je automatische incasso's kunt laten omleiden. Je krijgt dan bij elke incasso een melding dat hij omgeleid is vanaf je oude bankrekeningnummer.
xPabloBokt schreef:Muga schreef:Klinkt als een goede reden. Bestaat er ook een soort overstapservice? als ik denk aan alle automatische incasso die er lopen, is overstappen wel een aardig klusje hier...
Ja, ik heb die toen gebruikt. Wel tegen betaling, maar ik geloof dat je dan 13 maanden lang al je automatische incasso's kunt laten omleiden. Je krijgt dan bij elke incasso een melding dat hij omgeleid is vanaf je oude bankrekeningnummer.
deksel schreef:Ik zit ook bij de ASN, paar jaar geleden van ABN AMRO naaf ASN gegaan. Ik kom er nu alleen achter dat je dat rode ding (de random reader?) niet meer nodig hebt? Ik heb ‘m laatst nog gebruikt. Toen dacht ik nog: “wat ouderwets dit”.
Paar jaar terug heb ik ook niet betaald voor de overstapservice maar kan goed dat ze daar dan nu inmiddels geld voor vragen.
deksel schreef:Ik zit ook bij de ASN, paar jaar geleden van ABN AMRO naaf ASN gegaan. Ik kom er nu alleen achter dat je dat rode ding (de random reader?) niet meer nodig hebt? Ik heb ‘m laatst nog gebruikt. Toen dacht ik nog: “wat ouderwets dit”.
Paar jaar terug heb ik ook niet betaald voor de overstapservice maar kan goed dat ze daar dan nu inmiddels geld voor vragen.
Century schreef:Hij onthoudt wat je als laatste hebt gedaan, dus als je een keer met de QR-code betaald hebt dan zie je dat voortaan. Je kan nog altijd kiezen voor de digipas als je wilt.
Digipas wordt wel naar gevraagd (als deze nog actief is) bij grote bedragen / als je boven een bepaalde limiet komt.
verootjoo schreef:deksel schreef:Ik zit ook bij de ASN, paar jaar geleden van ABN AMRO naaf ASN gegaan. Ik kom er nu alleen achter dat je dat rode ding (de random reader?) niet meer nodig hebt? Ik heb ‘m laatst nog gebruikt. Toen dacht ik nog: “wat ouderwets dit”.
Hoe dan? Bij mij wordt nooit naar dat ding meer gevraagd